Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شهریور ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد با ٦,٣ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با ١.٧ درصد افزایش است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در شهریور ماه ١٣٩٩ عدد شاخص کل برای خانوارهای کشور (100=١٣٩٥) به ٢٤٤,٣ رسید که نسبت به ماه قبل ٣.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٦ درصد افزایش نشان می‌دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای کشور مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد با ٦.٣ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با ١.٧ درصد افزایش است. درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای کشور ٣٤.٤ درصد می­باشد. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان هرمزگان (٣٨.٢ درصد) و کمترین آن مربوط به استان آذربایجان غربی  (٢٨.٦ درصد) است. نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای کشور به عدد ٢٦. درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان هرمزگان (٣١.٤ درصد) و کمترین آن مربوط به استان­آذربایجان غربی (٢١.٥ درصد) است.
 

خانوارهای شهری

در شهریور ماه ١٣٩٩ عدد شاخص کل برای خانوارهای شهری (100=١٣٩٥) به ٢٤٣,١ رسید که نسبت به ماه قبل ٣.٦ درصد افزایش نشان می­دهد. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای شهری مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد با ٦.٨ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با ١.٨ درصد افزایش است. درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای شهری کشور ٣٤.٥ درصد است. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای شهری مربوط به استان هرمزگان (٣٨.٥ درصد) و کمترین آن مربوط به استان آذربایجان غربی (٢٧.٨ درصد) است. نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای شهری به عدد ٢٦.١ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان هرمزگان  (٣١.٣ درصد) و  کمترین آن  مربوط به  استان  آذربایجان غربی (٢١.٩ درصد) است.

خانوارهای روستایی

در شهریور ماه ١٣٩٩ عدد شاخص کل برای خانوارهای روستایی (100=١٣٩٥) به ٢٥١ رسید که نسبت به ماه قبل ٣.٥ درصد افزایش داشته است. در این ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای روستایی مربوط به استان گیلان با ٥.٥ درصد افزایش و کمترین نرخ تورم ماهانه مربوط به استان اردبیل با ١.٥ درصد افزایش می­باشد. درصد تغییر شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) برای خانوارهای روستایی ٣٤.١ درصد می­باشد. بیشترین نرخ تورم نقطه به نقطه مربوط به استان­ یزد (٤١.٨ درصد) و کمترین آن مربوط به استان ایلام (٢٨.٦ درصد) است. نرخ تورم دوازده ماهه منتهی به شهریور ماه ١٣٩٩ برای خانوارهای روستایی به عدد ٢٥.٤ درصد رسید. بیشترین نرخ تورم دوازده ماهه مربوط به استان هرمزگان (٣١.٧ درصد) و کمترین آن مربوط به استان­ خوزستان (20.3 درصد) است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورم تورم ماه بیشترین نرخ تورم ماهانه خانوارهای مربوط به استان هرمزگان نرخ تورم دوازده ماهه خانوارهای روستایی تورم نقطه به نقطه شهریور ماه ١٣٩٩ خانوارهای کشور آذربایجان غربی خانوارهای شهری برای خانوارهای شهریور ماه نسبت به ماه شاخص کل ٥ درصد ٨ درصد ٦ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته تعداد متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهرها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 109 نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود 70 درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع 133 نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: 27 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام(ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • روند کاهشی نرخ تورم ماهانه در استان یزد
  • مهار تورم ماهانه و نقطه به نقطه در استان یزد/ شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • تورم ماهانه و نقطه به نقطه یزد مهار شد
  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد