Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت:‌ وزیر پیشنهادی صمت در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی دو تابعیتی بودن و اقامتش در خارج از کشور را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در گفت‌وگو باخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌گفت: صبح امروز (یکشنبه 6 مهر 99) پیش از آغاز جلسه علنی مجلس در محل کمیسیون تلفیق نشست مجمع فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی با علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌در این نشست نمایندگان سوالاتی را در موضوعات مختلف از جمله بحث دوتابعیتی بودن علیرضا رزم‌حسینی مطرح کردند.   عضو شورای مرکزی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس اظهار داشت:‌ وزیر پیشنهادی صمت در پاسخ به این سؤالات نمایندگان دو تابعیتی بودن، اقامتش در خارج کشور و حضور فرزندانش در خارج از کشور را تکذیب کرد و گفت من نه تابعیت و نه اقامت کشور دیگری را دارم و فرزندانم در خارج از کشور نیستد.   جوکار خاطرنشان کرد:‌در ادامه این جلسه وزیر پیشنهادی صمت گزارشی از برنامه‌های خود ارائه کرد و گفت من برنامه‌هایی برای کنترل و تنظیم بازار دارم که در صورت رای اعتماد مجلس به بنده آنها را اجرایی خواهم کرد.   منبع: فارس    انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی خارج از کشور وزیر پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • تلاش اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جهت تحقق شعار «ارزش‌مدار، کارآفرین و ثروت‌ساز» باشد/ تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس بیان کرد؛ نمره ضعیف کشور در برخی شاخص های محیط زیستی