Web Analytics Made Easy - Statcounter

سناتور برنی سندرز در مصاحبه با بیل ماهر گفت، لیبرال‌ها اطمینان بسیاری دارند که جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها در انتخابات برنده می‌شود اما دموکرات‌ها طرح‌هایی در دست دارند که اگر ترامپ از ترک قدرت امتناع کرد، با او مقابله کنند.

او گفت: حرف آخر اینکه، کارهایی هست که ما اکنون باید انجام دهیم تا از پیروزی بایدن مطمئن شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اگر ترامپ برای ماندن در قدرت پس از شکست تقلا کند، برنامه‌هایی در دست است که از خروج او از قدرت اطمینان حاصل می‌کند. اما در حال حاضر، ظرف پنج هفته آتی کار و هدف ما شکست او و شکست او به شکلی بد است.   
 

این اظهارات سندرز در بحبوحه انتقاد شدید دموکرات‌ها از امتناع ترامپ به تعهد برای انتقال مسالمت‌آمیز قدرت در صورت شکست او در انتخابات نوامبر مطرح می‌شود.

ترامپ در انتقاد به رای‌گیری پستی و انتقال قدرت چهارشنبه به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: باید ببینیم چه پیش می‌آید اما خب من انتقاد شدیدی به رای‌گیری داشته‌ام. این رای‌گیری یک فاجعه است. این نوع رای‌گیری خارج از کنترل است و دموکرات‌ها به خوبی از آن آگاهند. پیش‌بینی می‌کنم که دیوان عالی آمریکا در نهایت شخص پیروز را معرفی کند.

سناتور سندرز در واکنش به این صحبت‌های ترامپ گفت: صد سال سیاه هم فکرش را نمی‌کردم که روزی درباره این حرف بزنم که اگر یک رئیس‌جمهوری نخواست بعد از شکست در انتخابات از قدرت کنار برود، چه کاری باید انجام شود. اما خب امروز در چنین وضعیتی هستیم. به حرف‌های ترامپ گوش کنید. به آنها کم محلی نکنید.

310 310

کد خبر 1436895

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری امریکا برنی سندرز دونالد ترامپ دموکرات ها رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود

آمریکا سالانه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کمک تسلیحاتی به رژیم صهیونیستی می‌کند. با این حال، با آغاز جنگ غزه به دلیل سیاست‌های حمایتی واشنگتن از صهیونیست‌ها در نسل کشی فلسطینیان، کنگره آمریکا اقدام به تصویب بسته ۲۶ میلیارد دلاری به اسراییل کرد. موضوعی که گرچه هر دو حزب اصلی ایالات متحده با آن موافق بودند، اما برخی قانونگذاران مستقل مخالفت خود را با آن ابراز داشتند. 

به گزارش الجزیره، برنی سندرز، سناتور یهودی و ترقی خواه ایالت ورمونت پیشنهاد اضافه شدن ۲ اصلاحیه به بسته کمک‌های آمریکا به اسراییل را مطرح ساخت. این موضوع طی هفته جاری در سنا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

سندرز در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من خواستار ضمیمه شدن ۲ اصلاحیه به کمک‌های اهدایی به اسراییل هستم. نخست، نباید کمک نظامی بدون محدودیت برای جنگ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل علیه مردم فلسطین اهدا شود ۲- باید بار دیگر کمک‌های آمریکا به سازمان آنروا از سرگرفته شود تا کودکان فلسطینی دچار قحطی نشوند. 

سندرز به عنوان یکی از سناتور‌های ترقی خواه با آنکه خود یهودی است، اما بار‌ها از سیاست‌های رژیم صهیونیستی انتقاد کرده است. وی تاکید دارد: ما نمی‌توانیم به تامین مالی این جنگ وحشتناک ادامه دهیم. 

لابی‌های صهیونیست در آمریکا از جمله آیپک به دلیل قدرتی که دارند سیاستمداران این کشور را پیش از رسیدن به قدرت با پول‌های کثیف خریداری کرده و مانع از هر گونه انتقاد از اسراییل در جامعه ایالات متحده می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود