Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هفت هزار بسته کمک آموزشی در بین دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود، گفت: امسال این بسته‌های آموزشی با تفکیک دوره‌های تحصیلی اول تا سوم، چهارم تا ششم و هفتم تا دوازدهم شامل کیف و لوازم‌التحریر با مشارکت ستاد فرمان اجرایی امام خمینی(ره) تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند سراسر استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جشن شور عاطفه‌ها تا 11 مهرماه ادامه دارد، افزود: امسال هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها، تأمین اقلام اساسی آموزش غیرحضوری شامل لپ‌تاپ، تبلت و گوشی هوشمند است.

ملک‌پور با اشاره به راه‌اندازی مرکز نیکوکاری مدادرنگی با محوریت آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری مستقر در دانشگاه‌های استان ادامه داد: کمک‌های اهدایی مردم نیکوکار استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد.

وی با بیان اینکه ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های اهدایی به دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند هستند، گفت: روش‌های پرداخت غیرحضوری نیز شامل شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* و #۱۴* و یا شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: بسته تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش استان گفت: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در آموزش و پروش استخدام می‌شوند و سهم دانشگاه فرهنگیان از این تعداد ۴۵۶ نفر است.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش آموزان پایه دوازدهم امتحان دانش آموزان پایه دهم و یازدهم هم نهایی است.

بیشتر بخوانید

تصویب ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری

امیریان اضافه کرد: حدود ۴۲ هزار دانش آموز در این سه پایه امتحان نهایی دارند که برای فراهم شدن فضای امتحان، همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف استان لازم است.

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه و توجه به مشارکت‌های مردمی در ساخت و ساز و زیباسازی مدارس مباحث شورای آموزش و پرورش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری