Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تعاون، جهاد و کمک به جامعه اسلامی سه بُعد حرکت اعتقادی مدافعان سلامت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(۶ مهر) در آیین تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت توسط قرارگاه منطقه ای جنوب شرق کشور گفت: در طول تاریخ همیشه دو حمله جدی به جامعه انسانی وجود داشته؛ یکی در حوزه لشکرکشی ها و جنگ ها که مقابله با آن، دفاع همه جانبه بود و آخرین این حملات در تاریخ ما جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با افزودن اینکه گرچه نیروهای مسلح پیشقراول این دفاع بودند اما آحاد مردم در کنار نیروهای مسلح امنیت کشور را حفظ کردند؛ ادامه داد: جریان دومی که جامعه انسانی را دچار خطر و آسیب کرده ویروس هایی است که به سلامت جامعه آسیب می رساندند که فرماندهان و افسران آن جبهه پزشکان و پرستارانی بودند که فداکاری کردند و دیگر اقشار نیز به کمک آنها آمدند و در هر دو جبهه افرادی جان خود را فدا کردند.

 

 

وی حرکت مدافعان سلامت را از سه جنبه، حرکتی الهی و اعتقادی دانست و با استناد به آیه «تعاونوا علی البر و التقوی...» تعاون و کمک را دستور الهی دانست و گفت: اقدام پزشکان و پرستاران از توصیه به رعایت نکات سلامتی تا حضور با انگیزه و پرتلاش در صحنه همه تعاون به انسانیت است.

 

 

امام جمعه کرمان با بیان اینکه آیات متعددی ما را تحریض به ایستادن در برابر دشمن خارجی می کند به آیه «فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیما » اشاره و تصریح کرد: امروز در جبهه مقابله با این ویروس بی رحم و خطرناک پرشکان ما در جهاد هستند.

 

 

وی ادامه داد: از نگاه و منظری دیگر کمک به جامعه اسلامی وظیفه دینی ما است زیرا در روایات، مردم عیال خدا شمرده شدند؛ الناس عیال الله؛ لذا شما در رسیدگی به مریض، خدمت به عیال خدا می کنید.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: از دو جریانی که قرار هم قرار گرفتند{قرارگاه منطقه ای جنوب شرق و علوم پزشکی} تا پزشکان را تکریم کنند قدردانی می کنم و این معرفت و ادب را می رساند؛ ما وظیفه داریم زیرا کرمان استان کریمان و خطه قهرمان پرور، مدافع پرور، همیشه در صحنه و در خط مقدم و... است که نشان از پاکی و طهارت مردم کرمان دارد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از مدافعان سلامت امام جمعه کرمان مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند