Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:08:59 GMT

نظارت بر بازار بیرجند باید افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۳۷۹

نظارت بر بازار بیرجند باید افزایش یابد

گروه استان‌ها- دادستان بیرجند با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم ما در دادستانی بیرجند حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر است گفت: باید نظارت بر بازار بیرجند شدت یابد چرا که مردم مشکلات اقتصادی زیادی دارند و قدرت خرید به شدت پایین آمده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام نسایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: سیاست ما در دادسرای عمومی و انقلاب بیرجند در بدو امر، پیشگیری از وقوع جرم است و اگر بتوانیم پیگشیری را در استان و شهرستان زنده کنیم تا جرمی واقع نشود این کار به نفع همه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بیرجند گفت: موضوع دیگری که در دستور کار قرار دارد این است که باید در خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت شود.

اردبیل| جای خالی نظارت بر بازارهای مصرفی به شدت احساس می‌شودگزارش| افزایش افسارگسیخته قیمت گوشت منجمد در استان همدان/ کدام دستگاه متولی نظارت بر بازار است؟طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار استان قزوین در ماه محرم اجرا می‌شود

نسائی افزود: در رابطه با هنجارشکنانی که امنیت مردم را سلب می‌کنند، نظام جمهوری اسلامی نباید جولان گاهی برای آنها شود و افرادی که بخواهند  شرارت کنند بدانند که با کوچکترین ناامنی با آنها برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: باید نظارتی بر امر بازار با کمک تعزیرات  حکومتی صورت گیرد تا مردم امیدواری پیدا کنند. وضعیت اقتصادی مردم مطلوب نیست و به تعبیر ما خیلی از مسائل مردم رها شده که اینگونه نباید باشد.

دادستان بیرجند بیان کرد: همه مدیران استان و تعزیرات باید پای کار بیایند و جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود.

نسایی تصریح کرد: یکی از مسائل مهم تکریم ارباب رجوع است و توصیه می‌شود بی جهت کسی را احضار نکنند و بازپرس بدون دلیل حق ندارد کسی را بازخواست و احضار کند باید کمر همت را ببندیم تا روز به روز گرفتاری مردم کم شود و شرمنده مردم نباشیم.

انتهای پیام/254/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظارت بر بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای طرح نور باید مستمر و اثربخش باشد
  • توصیه دادستان کل کشور درباره نحوه اجرای «طرح نور» فراجا
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد
  • وعده دلار ۱۰۰ هزار تومانی محقق نشد/ احتمال بازگشت نرخ ارز به پله ۵۰ هزار تومان وجود دارد
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد