Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@08:37:47 GMT

۲ مرزبان ایرانی در هورالعظیم به شهادت رسیدند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۴۴۱

۲ مرزبان ایرانی در هورالعظیم به شهادت رسیدند

فرماندار هویزه از شهادت دو مرزبان هنگ مرزی دشت‌آزادگان در درگیری با قاچاقچیان مسلح در هورالعظیم خبر داد.

به گزارش ایمنا، حبیب عفری اظهار کرد: عصر روز شنبه (۵ مهرماه) یک گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت‌زنی روزانه و انجام مأموریت خود بود که قاچاقچیان مسلح در هورالعظیم با این گشت مرزبانی جمهوری اسلامی ایران درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این درگیری مسلحانه، سروان مقداد بویر و استوار عبدالله مومن‌زاده از پرسنل هنگ مرزی دشت‌آزادگان و از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در خوزستان، به شهادت رسیدند.

فرماندار هویزه گفت: یک نفر دیگر از پرسنل مرزبانی نیز در این درگیری مجروح شد که به بیمارستان انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفت که اکنون حال عمومی مطلوبی دارد.

عفری خاطرنشان کرد: بر حسب اطلاعات به دست آمده، یکی از اشرار مسلح نیز در این درگیری زخمی شده است؛ اطلاعات تکمیلی پس از جمع‌بندی‌ها اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 446521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هنگ مرزی هويزه فرماندار هویزه هورالعظیم مرزبانان شهادت مرزبانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • فراجا مرزبان حجاب است/ متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد