Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در بلبشوی اوضاع وخیم اقتصادی کشور و درحالی که کمترین انتظار از نخبگان سیاسی و فرهنگی آن است که با روشنگری و برافراشتن پرچم مطالبه گری از مسئولان، سنگ صبور دل داغدار مردم باشند، به یکباره فردی از این مدعیان در توئیتی نابهنگام، از آرزوهایش برای کابینه جوان و البته انقلابی ۱۴۰۰ می‌گوید و حتی گزینه مدنظرش را هم معرفی می‌کند!

بر این اساس، حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال در صفحه توئیتر خود نوشته است: «در ترازیابی مدیران دولت جوان مومن انقلابی در ۱۴۰۰، تراز حوزه فرهنگ و هنر برای وزارت ارشاد وزیری می‌طلبد مانند "وحید یامین پور" که هنرمند قصه نویس، مدیر هنری، متخصص رسانه، استاد دانشگاه و مصلح اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»!

در بلاوجهی این توئیت همین بس که نه تنها در شرایط کنونی کشور، ورود زودهنگام و پیشدستانه به مباحث مرتبط با انتخابات ۱۴۰۰ بی مورد است بلکه افزایش ظنّ خود رئیس‎جمهورپنداری در آقای دکترینال باعث شده تا از ماه‌ها قبل، اسامی افراد کابینه مدنظرش را رسانه‌ای کرده و در بوته نقد مریدانش قرار دهد! حال آنکه هدف از این پالس توئیتری، دلجویی از یامین پور بعنوان نامزد ناکام و جامانده از لیست انقلابیون مجلس یازدهم بوده یا مقاصد دیگری را مدنظر داشته، سوالی است که هنوز نمی‌توان پاسخ روشنی را برای آن یافت.

از سوی دیگر، اگرچه طی سالیان اخیر، شأن پُست‌های وزارتی بحدی تنزل یافته که افرادی بعضاً ناشی، بی‎کفایت و کارنابلد در رأس امور گماشته شده اند، اما سخن به میان آوردن از اعطای وزارت ارشاد به فردی با سابقه مدیریتی جزء در حوزه هنری، عضویت در هیات علمی یکی از واحد‌های دانشگاه آزاد، مجری‎گری در تعدادی برنامه تلویزیونی و تألیف تنها چند عنوان کتاب و رُمان، نشان از سطحی‎نگری به مقوله فرهنگ و هنر دارد که تداوم این رویکرد تا به امروز، آسیب‌های جبران ناپذیری را در عرصه فرهنگی کشور پدید آورده است.

متاسفانه برخی خواص از هر دو نحله سیاسی، بی توجه به اصل شایسته‎گزینی، مردم‎سالاری و لزوم دوری از ترجیح منافع جناحی بر مصالح ملی، شرایطی را برای کشور پدید آورده اند که نه فقط ملت در آن ذینفع نیستند بلکه حتی کمترین سهمی در تعیین خط مشی‌ها و سیاستگذاری‌های کشور را بر عهده نداشته و در حُکم زینت المجلس، تنها باید ایفاگر نقش بله قربان گوی حضرات باشند؛ حال آنکه دیگر دوران دستور از فرادست و اطاعت از فرودست بسر آمده است!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حسن عباسی وحید یامین پور وزیر مجری تلویزیون وزارت ارشاد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • حامیان گشت ارشاد
  • با زور نمی‌توان دین‌داری و حجاب ترویج کرد | توئیت فضائلی جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرد | رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد