Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در این جلسه اسماعیل دلفراز به موضوع افزایش سرمایه‌ از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها اشاره کرده و میزان پیشرفت کار تهیه گزارش‌های کارشناسی و توجیهی را برای سهامداران تشریح و اظهار امیدواری کردند که تا پایان آبان‌ماه این مهم به سرانجام برسد .

 موضوع تغییر کاربری زمین کیش و پیگیری‌های انجام شده، بخشی دیگر از سخنان دلفراز بود که با اشاره به اینکه در انواع کاربری‌های موجود در جزیره، با رایزنی‌های صورت گرفته و جلسات متعدد با مقامات منطقه آزاد کیش تلاش می شود مجوزی برای زمین دریافت شود که بتواندبیشترین ارزش افزوده را برای آن ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه‌ی جلسه خلاصه‌ای از وضعیت دارایی‌های شرکت در بخش املاک و مستغلات و به ویژه پرتفوی بورسی شرکت ارائه شد. پس از آن نمایندگان سهامداران عمده به ارائه دیدگاه‌های خود از وضعیت بازار و نوسان سهام شرکت در بازار پرداختند. ایشان ضمن بررسی وضعیت این روزهای بازار که فشار عرضه را روی تمامی نمادها بالا برده است انواع راه‌کارهای ممکن جهت ایجاد قدرت نقدشوندگی برای "ملت" را مورد بحث و تبادل نظر قرارداده و با بررسی برخی آمارهای خرید و فروش در چند ماه اخیر توصیه‌هایی به مجموعه مدیریتی شرکت در اطلاع‌رسانی بهتر و به موقع پیشرفت کارها به بازار و سهامداران از طریق مجراهای قانونی داشتند. در پایان جلسه تمامی سهام دارن عمده متعهد شدند به صورت جدی‌تر نسبت به حمایت از دارایی‌های سهامداران خرد وکمک به متعادل شدن قیمت سهم و نیزجلوگیری از نوسانات هیجانی وارد عمل شوند.

پربیننده ترین امکان فروش ۶۰درصد سهام عدالت در بانک رفاه کارگران تلاش بانک مرکزی برای ایجاد تعادل در بازار حواله تجاری/ برنامه‌های بازار ثانویه را به‌تدریج عملیاتی می‌کنیم کم‌ترین میزان فروش هفتگی اوراق بدهی دولتی رقم خورد/ یک گام نزدیک‌تر به کابوس پولی کردن کسری بودجه تصمیم مهم برای کالاهای دپو شده در گمرک/ کالاهای اساسی ۲۴ساعته ترخیص می‌شود جزییات نرخ جدید سپرده قانونی بانک‌ها/ تعیین دامنه ۱۰تا ۱۳درصد برای نسبت سپرده قانونی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه صنعت بیمه بیمه ملت افزایش سرمایه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، نماگر‌های تالار شیشه‌ای هفته‌ای که گذشت را با بازدهی منفی به پایان رساندند. ارزش معاملات خرد در هفته دوم اردیبهشت پس از ۱۰ روز از کانال ۳ هزار میلیارد تومان خداحافظی کرد و در سطح ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • آینده بورس در چند پرده
  • دانایی و دارایی و تخصص اساس کار آموزش و پرورش باشد
  • تحلیل روند بازار سهام در هفته‌ای که گذشت