Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@05:21:02 GMT

تخریب ۱۳۵ واحد مسکونی بر اثر زلزله مراوه‌تپه

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۵۳۹۴

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با تسنیم اظهارداشت: زلزله 5.2ریشتری صبح روز گذشته به 250 واحد مسکونی در 20 روستای شهرستان مرزی مراوه‌تپه خسارت وارد کرد.

حسینی گفت: حدود 16 هزار واحد مسکونی در روستاهای شهرستان مراوه‌تپه وجود دارد که نزدیک به 12 هزار واحد مسکونی کم‌دوام و بی‌دوام است و در زمان بروز حوادثی مانند زلزله خسارت‌هایی را به بار می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از لحظات اولیه وقوع حادثه کارشناسان ارزیاب در روستاهای خسارت‌دیده حاضر شدند ابراز داشت: براساس نتایج ارزیابی‌های صورت‌گرفته تاکنون به 250 واحد مسکونی خسارت وارد شده است که از این تعداد 135 واحد نیازمند احداث و 115 واحد نیز نیازمند تعمیر است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان همچنین گفت: از امروز بازسازی 250 واحد مسکونی خسارت‌دیده از زلزله 5.2ریشتری در روستاهای شهرستان مراوه‌تپه آغاز خواهد شد.

وی با تصریح به اینکه "بارها در خصوص بازسازی کلیه واحدهای مسکونی غیرمقاوم و ناایمن اعلام آمادگی کرده‌ایم"، خاطرنشان کرد: مالکان واحدهای فرسوده و غیرمقاوم هرچه سریعتر برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خود به بنیاد مسکن شهرستان خود مراجعه کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: واحد مسکونی مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: براثر زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز، گچ‌ برخی خانه‌ها در روستاهای اطراف شهر تیتکانلو ریخت.

شفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: به‌جز گچ‌ریزی تعدادی از ساختمان‌های روستایی، این زلزله هیچ خسارت مالی و جانی به‌دنبال نداشته است.

وی یادآوری کرد: ساعت ۳۷: ۱۵ امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست. این زمین‌لرزه در شهرستان‌های شیروان، فاروج و بجنورد احساس شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • انجام ارزیابی اولیه از خسارت زلزله امروز در خراسان شمالی
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی