Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس به همت دایره نظارت وارزشیابی عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب و باحضور امیرسرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خدمت مومنانه خانواده‌های کارکنان قرارگاه غرب برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شد.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا و کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه با چالش‌های همراه بوده و هست ، به طوری که زندگی معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

امیرسرتیپ فرهاد آریانفر ادامه داد: در این بین کسانی هستند که منبع درآمدی ندارند و نیازمند کمک و توجه هم‌نوع خود هستند که در این راستا مقام معظم رهبری برای کمک به این قشر فرمان رزمایش مواسات و همدلی را صادر کردند و ملت همیشه حاضر در صحنه مثل همیشه به فرموده ایشان لبیک گفتند و شاهد موج عظیمی از کمک‌ها در این ایام بوده‌‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خدمت مومنانه خانواده‌های کارکنان قرارگاه غرب، ادامه داد:  در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و تحقق «رزمایش مواسات و همدلی» با همکاری و مساعدت سامانه فرماندهی قرارگاه و مشارکت خانواده‌های کارکنان در این مرحله بیش از 150 بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

آریانفر در پایان، خاطرنشان کرد: کمک‌های یگان‌های تابع غرب باتوجه به دستورات مقام معظم رهبری استمرار و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/پ
 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس کرمانشاه مقام معظم رهبری ارتش رزمایش مواسات و همدلی قرارگاه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پدافند روسیه ۱۰ پهپاد اوکراینی و ۶ «اتاکمز»آمریکایی را سرنگون کرد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان