Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی سیراف انرژی از ورود نخستین برج یکپارچه ساخت داخل به سایت این مجتمع خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ درصد منابع تخصیص‌یافته از صندوق توسعه ملی برای احداث این طرح به امضای قرارداد با شرکت‌های داخلی اختصاص یافته است.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، محمدطاهر آهنگری مدیرعامل پتروشیمی سیراف انرژی ضمن تأکید بر حمایت از تولید ملی و وابستگی نداشتن به به منابع خارجی اظهار کرد: برج تقطیر T-5003 دارای ۴۰۰ تن وزن، ۷ متر قطر و ۷۰ متر ارتفاع است که در آینده‌ای نزدیک نصب این تجهیز فوق‌سنگین از سوی نیروهای توانمند ایرانی در ناحیه تقطیر بخش فرآیندی این پتروشیمی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر تأمین نیازهای اساسی شرکت از تولیدات داخلی افزود: تنها کلید رسیدن به توسعه اقتصادی، تقویت تولیدکنندگان داخلی با اصلاح قوانین و مقررات و هدایت منابع به سمت تولید است و باید در نهادهای قانونگذار و اجرایی به این مهم توجه شود.

آهنگری تصریح کرد: تاکنون بیش از ۷۰ درصد منابع تخصیص‌یافته از صندوق توسعه ملی برای احداث این طرح به عقد قرارداد با شرکت‌های پرتوان داخلی اختصاص یافته است.

مدیرعامل پتروشیمی سیراف انرژی ادامه داد: ساخت واحد ASU این مجتمع نیز برای نخستین بار در کشور از سوی شرکت‌های داخلی انجام خواهد شد که این اقدام گامی بزرگ در تحقق عملی شعار جهش تولید و اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

برج تقطیر T-5003 از سوی شرکت فاتح صنعت کیمیا برای نخستین بار در کشور ساخته شده که حمل آن از خردادماه امسال با رعایت همه نکات ایمنی به مقصد این پتروشیمی انجام گرفت.

برچسب هاایران شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا) شرکت سرمایه گذاری سیراف انرژی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو سیراف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ با قدردانی از عملکرد تولید و فروش، سودآوری، استانداردسازی فعالیت‌ها، سازماندهی نیروی انسانی و انجام اقدام‌های نو و تحول‌آفرین پتروشیمی سبلان گفت: تولید پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه پارسال تا پایان فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شانا به نقل از هلدینگ پتروفرهنگ، جواد زارع‌پور در نشست ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی سبلان بیان کرد: پتروشیمی سبلان از یکم شهریورماه سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال نزدیک به ۷۰۰ هزار تن متانول کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۹ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه شرکت صنایع پتروشیمی سبلان با تلاش مجموعه کارکنان در سطوح مختلف وارد سود عملیاتی شده است، تأکید کرد: افزایش سوددهی به‌عنوان مهم‌ترین اولویت باید در دستور کار شرکت‌های تولیدی باشد و به این منظور ملزم به ارائه گزارش به‌طور مستمر هستند.

مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ پتروفرهنگ خواستار کاهش هزینه تمام‌شده تولید و افزایش سودآوری از سوی مدیران ارشد شرکت‌ها شد و اظهار کرد: برای توسعه بازار فروش محصول، برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم که امیدوارم به سرانجام برسند.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • پتروشیمی‌ها برای کمک به رفع مشکل ناترازی انرژی آماده اند
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات