Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ امیــــر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان بدره به مناسبت هفته دفاع مقدس ، در دیدار با خانواده شهید ابراهیم صفری ، گفت: واژه‌های گذشت و فداکاری به معنای واقعی کلمه را باید در نهاد مقدس شهیدان جان برکف اسلام و انقلاب جستجو کرد، زیرا که آن‌ها با دل بریدن از همه لذت‌های دنیا پا در راه و هدفی مقدس نهاده و پرچم اسلام را همواره در جهان برافراشته نگاه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شهادت را نقطه اوج دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده شهدا اقدامی ارزشی و توفیق الهی بوده که پشتوانه معنوی پلیس در اجرای مقتدرانه ماموریت هاست.

 بازیار با بیان اینکه همواره باید قدردان فداکاری‌های شهیدان و خانواده صبور آنان بود، مطرح کرد: یکی از مصادیق قدردانی و تقدیر از شهیدان و خانواده‌های صبور آنان ادامه دادن راه آنان و پاسداری از امنیت کشور است که با خون پاک و مقدس شهیدان به ثمر نشسته است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود