Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@02:32:04 GMT

از دوران دفاع مقدس آموخته ایم باید قوی شویم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۵۲۸

از دوران دفاع مقدس آموخته ایم باید قوی شویم

سردار حاجی زاده توانمندی ها و دستاوردهای حوزه دفاعی را مرهون دوران باشکوه دفاع مقدس دانست و گفت: از آن دوران آموخته ایم باید قوی و خودکفا شویم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های راهبردی نیروی هوافضای سپاه اظهار کرد: امروز به لطف و عنایت الهی درحوزه خودکفایی و دستیابی به فناوری‌های دفاعی به ویژه در حوزه هوافضا در تراز جهانی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : امروز اگر صحبت از حوزه موشکی زمین به زمین پدافند هوایی و رادارها ، پهپاد ، جنگ الکترونیک و ماهواره می شود نباید جایگاه خود را در منطقه جستجو کنیم بلکه در این بخش ها به طور قطع در زمره ۱۰ کشور اول جهان قرار داریم.

 

سردار حاجی‌زاده توانمندی ها و دستاوردهای حوزه دفاعی را مرهون دوران باشکوه دفاع مقدس توصیف و تصریح کرد: در دوران جنگ تحمیلی آموختیم که باید قوی شویم خودکفا شویم چرا که ضعیف بودن در این دنیا محکوم به نابودی است.

 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه با ایجاد پارک ملی هوافضا و نمایشگاه اقتدار و خودباوری بنا داریم تجربیات و الگوی پیشرفت را به نسلهای جدید منتقل کنیم گفت: امروز در این نمایشگاه از موشک اسکاد بی روسی موشک های نقطه زن دزفول ذوالفقار ،عماد و خرمشهر را مشاهده می‌کنیم.

 

وی افزود با راه اندازی این نمایشگاه بسیاری از فناوری‌های جدید و تجهیزات پیشرفته برای رشته های فنی دانشگاه قابل بهره‌برداری است.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در پایان اظهار کرد : در این نمایشگاه پلکسی اون پهپادی شامل پهپادهای ام کیو وان، آرکیو ۱۷۰، هواپیمای ام کیو فور ،گلوبال هاوک ساقط شده آمریکایی و پهپادهای ایرانی در معرض دید قرار دارد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حاجی زاده سردار حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش  حکمت مطهر گفت: وعده صادق ابهت و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

حجت الاسلام سرایی افزود: امروز جوانان انقلابی با درس گرفتن از مکتب شهید مطهری در مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تفکر ایستادن در برابر ظلم برگرفته از آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.

حجت الاسلام سرایی افزود: شهید مطهری به عنوان روحانی انقلابی درس آموخته مکتب امام خمینی (ره) و تنها نویسنده‌ای است که امام راحل به مطالعه و تامل در آثار این عالم مجاهد تاکید کرده بود.

وی افزود: قاطعیت، شجاعت و ایستادگی در برابر منافقان از ویزگی‌های بارز شهید مطهری است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز گفت: تبیین اندیشه‌ها و افکار شهید مطهری برای انتخاب درست مسیر یک ضرورت است.

سرهنگ حیدری افزود: آثار این استاد بهترین الگو و تقویت کننده اعتقادات دینی و مذهبی جوانان در جامعه است و جوانانی که وعده صادق را محقق کردند درس آموخته مکتب علمای دین و شهید مرتضی مطهری هستند.

در پایان این همایش از مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی مراغه تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • سخنگوی سپاه : در عملیات «وعده صادق» ۱۰ کشور به اسرائیل کمک پدافندی کردند / هیچ کشوری نمی‌خواست ما در این اتفاق موفق شویم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم