Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:50:04 GMT

تجهیز ۱۲ باب خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۶۶۹۰

تجهیز ۱۲ باب خانه ورزش روستایی در شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، رسول باروتی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چهارمین کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای غرقاب، هرستانه، ملازجان، قالقان، دستجرده، شورچه، تیکن، رباط ابولقاسم، رباط محمود، کلوچان، اسفاجرد و قفستان شهرستان گلپایگان ارسال شد، اظهار داشت: روستاهای شهرستان گلپایگان قبل از سال ۹۸ فاقد خانه ورزش روستایی بود و از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۳۱ خانه ورزش روستایی شهرستان گلپایگان به وسایل ورزشی مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۲ خانه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی استان اصفهان به وسایل ورزشی مجهز شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان تصریح کرد: این تجهیزات شامل میز تنیس، میز شطرنج، میز فوتبال دستی، تخته تاتامی و صفحه دارت است.

وی گفت: تقدیر از قهرمانان تکواندوکاران شهرستان، مسابقات شطرنج آنلاین در فضای مجازی، همایش بزرگ ورزشی، ورزش صبحگاهی در پارک شادی الوند و کوهگشت در منطقه دره شهیدان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر 5034043

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش وسایل بازی تجلیل از ورزشکاران ورزش روستایی وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شهرستان گلپایگان ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد

پرهیزگاربخشدار خضرآباد با اشاره به اهتمام جدی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: راه‌اندازی و احداث اماکن ورزشی در همه نقاط، زمینه‌ساز ارتقای فرهنگ ورزش همگانی، سلامت و تندرستی مردم است و بی‌شک افزایش سرانه ورزشی این منطقه موجب ارتقای سطح سلامت و تندرستی اهالی ورزش دوست می‌شود.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه ورزشی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ به بخش خضرآباد، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر هزینه خواهد شد.

پرهیزگار ادامه داد: زمین چمن مصنوعی شهید امینی برای استفاده مشترک جوانان روستا‌های مرزانک، دربرز و کمال آباد ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام