Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ مشهد گفت: تولید کم و حضور دلالان در بازار پکیج و رادیاتور باعث شد که اتحادیه با هماهنگی تعاونی ها تصمیماتی بگیرند بعد از بازدید از محل پکیج، با قیمت مصوب ومناسب به دست مصرف کننده واقعی برسانند تا بتوانند از این طریق دست دلالان را از این چرخه حذف کنند.

قدس آنلاین- تکتم بهاردوست: شاهرخ فداکار رئیس اتحادیه شوفاژکاران مشهد در توضیح وضعیت حال حاضر بازار پکیج و رادیاتور بیان کرد: با توجه به تحریم هابر این صنف هم به مانند دیگر صنوف مشکلات زیادی را جهت واردات کالا ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه نوسانات شدید قیمت ارز تولید داخلی را با مشکل مواجه کرده است که بازار پکیج و رادیاتور که مستقیما با قیمت فلزات و واردات کالا در ارتباط بوده نیز از این قائده مستثنی نیست.

فداکار افزود: این وضعیت عرضه را با مشکل مواجه کرده است تا جایی که تولید  اصلا توانایی جوابگویی به بازار مصرف کننده را ندارد که این قضیه خود منجر به  افزایش قیمتی و چه بسا قیمت کاذب در بازار منجر شده است.

رئیس اتحادیه شوفاژ کاران مشهد اشاره کرد: ما هر ساله به  تعداد ۵۰ تا ۶۰ هزار پکیچ نیاز داریم این در حالی است که از ابتدای امسال کارخانجات فقط حدود ۱۰ درصد نیاز واقعی تولید پکیج را داشته اند و این قضیه خود باعث گرانی ۶۰ درصدی قیمت پکیج و افزایش قیمتی ۲۵۰ درصدی در قیمت رادیاتور فولادی و قیمت ۱۰۰ درصدی  در رادیاتور های آلومینیومی نسبت به زمان مشابه اش در سال قبل شود. ما در حال حاضر یک تقاضای ۷ برابری از سوی مصرف کنندگان  نسبت به تولید اندک پکیج در سال جاری داریم که با این وضعیت پیش بینی میشود نیاز مصرف کننده در شش ماه دوم سال یک نیاز ۱۰ برابری این میزان تولید را به وجود بیاورد.

وی گفت: تولید کم و حضور دلالان در بازار پکیج و رادیاتور باعث شد که اتحادیه با هماهنگی تعاونی ها تصمیماتی بگیرند بعد از بازدید از محل پکیج، با قیمت مصوب ومناسب به دست مصرف کننده واقعی برسانند تا بتوانند از این طریق دست دلالان را از این چرخه حذف کنند.

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فداکار مصرف کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750641

دیگر خبرها

  • جنجال پلمپ طلا فروشی‌های اعتصابی مشهد | آقای فرماندار شاکی شد | مگر بنده حق ندارم ورود کنم؟
  • تغییر رنگ و بوی آب پکیج
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان