Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم 21 ساله PSG کسی است که خیلی ها او را فاتح توپ طلا در آینده ای نزدیک می شناسند. 

نیکولاس آنلکا تصور می کند کیلیان ام باپه از مهارت های لازم برای دستیابی به توپ طلا برخوردار است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از RMC Sport، آنلکا که در دوران حرفه ای خود برای رئال مادرید، پاری سن ژرمن، چلسی، یوونتوس و آرسنال بازی کرد، در انگلیس و ایتالیا قهرمان لیگ شد ولی هرگز نتوانست به مهم ترین جایزه فردی دنیای فوتبال برسد؛ عنوانی که به نظر او، ام باپه می تواند به عنوان اولین فرانسوی پس از زین الدین زیدان آن را تصاحب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افراد مشهور و شناخته شده ای مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را داریم اما به عقیده من ام باپه مهاجمی است که تمامی مهارت های لازم برای فتح توپ طلا در آینده را دارد. او خیلی سریع، باهوش و تکنیکی است. می تواند دست به کارهای بزرگی بزند. او بارها این را ثابت کرده است و هر بازی این را به ما نشان می دهد. نیمار هم خیلی قوی است. 

همچنین بخوانید:

لیورپول و رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه در سال آینده با او در تماس هستند / اکیپ 

نیکولاس آنلکا: چلسی شانس بسیار زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس دارد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توپ طلا ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی

43 گل و 10 پاس گل در یک فصل مسابقات باشگاهی! ام باپه در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده دیگر است.

طرفداری | ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در اوج آمادگی قرار دارد و این بهترین خبر برای پاریسی‌هاست که در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند می‌روند.

کیلیان ام باپه در بازی مقابل لوریان در هفته بیست و نهم لیگ فرانسه موفق به زدن دو گل شد تا بدین‌ترتیب شمار گل‌های او با پیراهن پی‌اس‌جی در این فصل به عدد 43 برسد. با زدن این 43 گل در فصل جاری، کیلیان ام باپه بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای خودش را به ثبت رسانده است. ام باپه در فصل گذشته و با 41 گل موفق شده بود تا فصلی درخشان را با پاری سن ژرمن و دوران حرفه‌ایش رقم بزند و حالا هر فصل که می‌گذرد آمار ستاره فرانسوی بهتر و بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد

کیلیان ام باپه به احتمال فراوان در پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک و راهی رئال مادرید می‌شود. چنین آمار فوق‌العاده‌ای از نظر گلزنی می‌تواند جدا از پاریسی‌ها که منتظر درخشش او در ادامه لیگ قهرمانان اروپا هستند خبر بسیار خوبی هم برای هواداران رئال مادرید باشد که چنین ستاره‌ای را از فصل آینده با پیراهن تیم محبوب خود ببینند.

عملکرد کیلیان ام باپه در دوران حرفه‌ایش

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • آاس رم مدیر ورزشی جدید خود را پیدا کرد؛ نیکولاس بوردیسو در آستانه بازگشت به جالوروسی
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی