Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با همکاری اتاق بازرگانی، خانه صنعت و دیگر تشکل‌ها و انجمن‌ها فهرست کاملی از مجوزها، رویه‌ها و مقررات مخل کسب‌وکار این بخش، شناسایی و برای هر مورد پیشنهاد اصلاحی آماده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سعید زرندی در کارگروه پایش فضای کسب‌وکار با بیان این مطلب، افزود: خیلی از موضوعات که موجب گلایه و ناراحتی فعالان بخش تولید و تجارت است به خارج از اختیارات و وظایف وزارتخانه مرتبط است که ما موظف به پیگیری و حل آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون طرح و برنامه وزارت صمت بیان کرد: برخی مشکلات و رویه‌ها نیز مرتبط با داخل وزارتخانه می‌باشد که باید اصلاح شود .

زرندی تصریح کرد: البته شرایط کشور نیز باعث شده در برخی زمان ها تصمیمات خاصی گرفته شود که مورد رضایت فعالان این بخش نبوده اما باید تلاش کنیم از بخشنامه‌های متعدد جلوگیری و رویه‌ها را سهل کرد.

وی افزود: آنچه در اختیار وزارتخانه است با جدیت دنبال می شود باید رویه ها و قوانین را شفاف کرده و به اطلاع همه ذی‌نفعان رسانده شود.

زرندی تأکید کرد: دولت الکترونیک و بستر مناسب خدمات در وزارت صنعت، معدن و تجارت از دیگر اقدامات مهمی است که در حال انجام است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: زرندی وزارت صنعت سعید زرندی وزارت صنعت معدن و تجارت رویه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد

مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: در راستای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای سال جاری صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتابی بیش از پیش انجام خواهد شد.

مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: در گذشته پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی به جهت تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.

او بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، توسط ناظر عالیه معماری که از سوی معاونت شهرسازی و معماری در محل پروژه حاضر است، انجام و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد