Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا بعد از ماه‌ها بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ژنرال فولی نایب رییس فدراسیون جهانی و رییس اتحادیه تکواندو آفریقا بعد از ماه‌ها بستری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولی رییس اتحادیه تکواندو آفریقا همواره برای توسعه این رشته در مراحل مختلف تلاش کرده و در سایر کشورها نیز نماد حمایت و پشتیبانی از کسانی بود که به کمک احتیاج داشتند.

تکواندو آفریقا در زمان ریاست او در همه زمینه ها پیشرفت و در بازی‌های المپیک ریو نیز افتخارآفرینی کرد.

چانگ وان چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: درگذشت ژنرال احمد فولی، نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو مرا بسیار غمگین کرد. امروز مرد بزرگی را از دست داده‌ایم که از سال 2001 عضو فدراسیون جهانی تکواندو و در سال 2004 نیز به عنوان نایب رییس فدراسیون جهانی تکواندو انتخاب شد. فولی تمام عمرش را صرف ارتقاء ورزش رزمی مورد علاقه‌اش کرد و آن را به جایگاه کنونی رساند.

وی افزود: در زمان ریاست فولی، 5 مدال بازی‌های المپیک 2016 ریو  برای آفریقا کسب شد که نشان از توسعه ورزش تکواندو در کل دنیا است. تکواندو یکی از مشهورترین ورزش‌ها در آفریقا  است و همچنان در حال تربیت ورزشکار در این رشته می‌باشد اما یکی از مهمترین مسائل، ازدست دادن دوست و برادری بزرگ است. در طول زمان ریاست من، ژنرال فولی یکی از حامیان و معتمدترین دوستانی بود که داشتم. او برای من مانند برادر بود و اکنون دیگر کنار من نیست اما خدمات او در رشته تکواندو از یاد نمی رود. خاطرات ما از ژنرال فولی و عشق به او همچون یک برادر هرگز فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نایب رییس فدراسیون جهانی فدراسیون جهانی تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!