Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محسن ارجمندی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص مدیریت پارک حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پارک حاشیه هوشمند یکی از جدیدترین بحث‌های مطرح این روزها است که در شهرهای کرمانشاه و رشت به اجرا در می‌آیید.

اجرای پارک هوشمند در ۳۶ نقطه کرمانشاه

وی ادامه داد: ۳۶ معبر با سه اولویت ۱۲‌تایی در این راستا در شهر کرمانشاه شناسایی شده که به تصویب شورای ترافیک هم رسیده که ان‌شاءالله به زودی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی به اجرا در می‌آیید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در خصوص نصب سرعت‌گیرها در شهر هم، اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در سطح شهر کرمانشاه در اثر تصادفات تلفات داشته‌ایم که این آمار بسیار تکان‌دهنده است در این راستا یک مطالعه کامل با کمک پلیس راهوردر راستای شناسایی نقاط حادثه‌خیز روی این قضیه داشتیم.

وی ادامه داد: ۱۹ نقطه به عنوان نقاط حادثه‌خیز اصلی در معبرهای بلوار جانبازان، بزرگراه امام (ره) و بلوار طاق بستان و بلوار شهید بهشتی شناسایی شده که به طور میانگین هر نقطه پنج نفر کشته داشته که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها عابر پیاده بوده است.

ارجمندی تصریح کرد: نصب سرعت‌گیرها به منظور کاهش آمار تلفات برنامه کوتاه مدت ما بوده تا سرعت به حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد برسد به طوری که آمار تلفات در شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

وی نصب دوربین را در قالب برنامه بلند مدت عنوان کرد و افزود: در سطح شهر کرمانشاه برای کنترل تخلفات به صورت هوشمند ۱۷۰ دوربین نیاز داریم که  نیازمند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه است که از طریق واحد سرمایه‌گذاری شهرداری به مناقصه رفته و پیمانکار و سرمایه‌گذار هم پای کار آمده‌اند.

ارجمندی در پایان، خاطرنشان کرد: عملیات پیاده‌راه شدن خیابان مدرس کرمانشاه با خط‌ بی.آر.تی، به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راهور حمل و نقل رسانه شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلف در آزادراه شیراز اصفهان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد