Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و.... آئین افتتاح همزمان ۲۵ فضای آموزشی بنیاد برکت در شوشتر برگزار شد.

در این برنامه به صورت همزمان با سراسر کشور ۱۵۰ مدرسه بنیاد برکت در قالب ۷۰۲ کلاس درس جدید افتتاح شد.

همچنین سهم استان خوزستان از این پروژه‌ها ۲۵ مدرسه جدید در قالب ۱۱۶ کلاس درس بود که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در استان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5034149

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت شهرستان شوشتر آموزش و پرورش خوزستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر دفاع مقدس جنگ تحمیلی کرمانشاه شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک