Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 6 مهر 99) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت:‌ مجلس یازدهم امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرده و دقت این مجلس موجب افزایش این امید شده و بی‌دقتی موجب یاس خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید به گونه‌ای عمل کنیم که انتظارات مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم که مجلسی انقلابی است برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز در مجلس  گفت:‌نمایندگان باید در اظهار نظرها و عملکردشان شان مجلس را حفظ کرده و موجب برنامه‌ریزی دشمنان برای تضعیف مجلس نشوند.

قادری افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس باید اقدامات لازم را برای اعطای پژوهش‌های تخصصی به نمایندگان جهت تصمیم‌گیری در مجلس ارائه کند در غیر این صورت این حجم از نیرو و سرمایه در آنجا بی‌فایده است.

وی تاکید کرد:‌نباید کارهایی در مجلس صورت گیرد که موجب هزینه برای مجلس شود؛ واگذاری خودرو چیز جدیدی نیست ولی هیأت رئیسه مجلس می‌توانست تصمیمی کم هزینه‌تر اتخاذ می‌کرد و می‌توانستیم با خودروهای اجاره‌ای کارمان را پیش ببریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد می‌خواهم در زمینه ترخیص اجناس و کالا از گمرک و تجهیزات دپو شده در آنجا دستورات لازم را صادر کند. 

قادری  گفت: از نمایندگان استان خراسان رضوی می‌خواهم درخواست خود از رئیس‌جمهور را برای دریافت سهمیه اختصاصی سنگ آهن از استان فارس را پس بگیرند. در غیر این صورت استان خوزستان هم می‌تواند نفت خود را به کشور و دیگر استانها ندهد.

وی اضافه کرد:‌استان سوگلی در کشور نداریم و نمی‌توانیم بگوییم که این نماینده و این مسئول در کشور پست بالایی دارد که این کار می‌تواند باعث بی‌عدالتی در کشور شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس در پایان افزود:‌اگر اجازه دهند عموم مردم برای داشتن خودرو ثبت نام کنند و در طول سالیان بعد خودروی خود را دریافت کنند التهابات بازار خودرو کاهش پیدا می‌کند که این روش مانند سهمیه حج است.

پربیننده ترین قیمت خودروهای کرمان‌موتور +جدول رشد شتابان شاخص کل بورس تهران انتخاب رشته کنکوری‌های متقاضی رشته‌های دانشگاه آزاد آغاز شد واکنش روحانی به گرانی دلار بازگشت تعادل به بازار ارز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی جعفر قادری مجلس یازدهم قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت نماینده مردم شیراز در مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان ۲۴۵ منتخب مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، ۴ زن متولد دهه شصت در زمره جوان ترین نمایندگان این دوره از مجلس، هستند.

در این میان، زهرا خدادادی متولد ۱۳۶۵ از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان، جوان ترین زن مجلس دوازدهم است. همچنین فاطمه جراره متولد ۱۳۶۳ از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، زهرا سعیدی مبارکه متولد ۱۳۶۲ از حوزه انتخابیه مبارکه و بهشید برخوردار متولد ۱۳۶۰ از حوزه نماینده اقلیت زرتشتیان نیز نامشان در میان متولدین دهه شصت مجلس دوازدهم به چشم می خورد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903473

دیگر خبرها

  • ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم
  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • افشاگری جدید یک نماینده مجلس درباره دریافت خودرو فیدلیتی توسط نمایندگان
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده