Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:19:11 GMT

اظهارات سیسی در پی تظاهرات مصری‌ها علیه وی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۷۳۲۲

رئیس جمهوری مصر در واکنش به اعتراضات گسترده علیه دولتش از مردم این کشور به خاطر عدم همراهی با نفوذی‌ها و عدم پاسخ به خواسته‌های آنها قدرددانی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر در جریان افتتاح چندین پروژه جدید در شمال قاهره اعلام کرد: ملت مصر همواره ثابت کرده است که از آگاهی بالایی برخوردار است و من همواره روی مثبت اندیشی و همراهی ملت با مسائل ملی حساب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، افراد نفوذی و کسانی که شک و تردید به دل ملت می‌اندازند همیشه از اقدامات دولت برای تحریک مردم سوء استفاده می‌کنند اما مردم از آگاهی بالایی برخوردار هستند.

رئیس جمهوری مصر تاکید کرد که با همه توان برای توسعه زیرساخت‌های و نهادهای کشور تلاش می‌کند تا شرایط مناسب را برای جذب سرمایه و توسعه گردشگری فراهم کند.

وی در مورد سطح عملکرد دولتش هم گفت، عملکرد دولت در طول دوره مالی به ویژه دوره شیوع ویروس کرونا مورد تقدیر بسیاری از نهادهای بین المللی مربوط به ارزیابی عملکرد اقتصادی کشورها قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالفتاح سیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان از غزه، هزاران نفر از مردم مالزی با حضور در خیابان‌های شهر کوالالامپور ضمن حمایت از فلسطین و مردم غزه، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

شماری از مسئولان سیاسی مالزیایی هم در این تظاهرات حضور داشتند.

معترضان همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در نوار غزه شدند.



کد خبر 6097120

دیگر خبرها

  • بهار ۵۹؛ وقتی داد سندیکای خبرنگاران از حمله به مطبوعات درآمد
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است