Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مسعود سلطانی‌فر»  روز یکشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه تجهیزات ورزشی اظهار داشت: کیفیت تولیدات داخلی نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده و در شرایط ثبات اقتصادی می‌توانیم در زمینه صادرات هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: باشگاه‌های بدنسازی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند بیشتر از شرایط محصولات داخلی استفاده می‌کنند و در این بخش شرایط خوبی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در شرایط کرونایی برخی به سمت تولید وسایل ورزش داخل خانه رفتند که موفق‌تر از همه بودند و توانستند خودشان را با شرایط تطبیق دهند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر کسی به دنبال بدست آوردن دستگاه و سیستمی باشد خیلی راحت می‌تواند از طریق امکانات مختلف به آنها برسد اما نمایشگاه باعث شده مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با یکدیگر تعامل داشته باشند و نظرات یکدیگر را بسنجند.

سلطانی‌فر اضافه کرد: در زمینه تجهیزات ورزشی از جمله توپ تولیدکنندگان ایرانی شرایط خوبی دارند. در بخش‌های مختلف خودمان از تولیدکنندگان داخلی تهیه می‌کنیم. باور ما این است که اگر رویکرد ما از استفاده از تولید داخلی بیشتر شود، کیفیت آنها هم افزایش پیدا می‌کنند. اگر رویکرد همه مصرف کنندگان به استفاده از تولیدات داخل باشد تولیدکنندگان هم می‌توانند کیفیتشان را بالا ببرند.

وی تاکید کرد: در زمینه مکمل‌های ورزشی نگرانی جدی داریم که ورزشکاران در باشگاه‌های مختلف مصرف می‌کنند. بر همین اساس بازرسی‌ها را از باشگاه‌های ورزشی افزایش دادیم تا با توزیع‌کنندگان مکمل‌های جعلی برخورد کنیم. سال گذشته هم با حدود ۲۰۰ باشگاهی که در آن مکمل غیر استاندارد توزیع می‌شد برخورد صورت گرفت و پلمب شد.

وزیر ورزش تصریح کرد: سلامت جوانان و ورزشکاران برای ما بسیار مهم است. نظارت جدی‌ داریم و به این نتیجه رسیدیم که تولیدکنندگان داخلی باید بیایند و بازار را بگیرند. البته جهاد کشاورزی اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده و در تلاش است تا بتواند محصولاتش را عرضه کند.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی مسعود سلطانی فر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی مسعود سلطانی فر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان فدراسیون های ورزشی مسعود سلطانی فر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد