Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این پروژه ها از پیشرفت بالای ۷۰ درصد برخوردار هستند و برای تکمیل این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۷۲میلیارد ریال هزینه می شود.

«مظفر علیشائی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران با بیان این مطلب، اظهار کرد: یکی از برنامه های اساسی ورزش و جوانان استان، ایجاد خانه ورزش روستایی است که در آینده نزدیک 32 خانه ورزش روستایی به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری 100 خانه ورزش روستایی در استان به بهره برداری برسد که برای هر خانه ورزش روستایی 100میلیون ریال هزینه می شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام خاطرنشان کرد: استخر شنای دهلران برابر تعهد سرمایه گذار در یک دوره 6 ماهه برای تکمیل آماده خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: اعتبار اولیه پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه12میلیارد ریال است که قرار شده سرمایه گذار این میزان اعتبار را هزینه کند و بعد از بهره برداری برای مدت مشخص برای بازگشت سرمایه، سرمایه گذار این استخر در اختیار داشته باشد.

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزش جوانان مدیرکل استان ایلام خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • تکمیل و توسعه تپه نور الشهدای شهرکرد در سال جاری
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان