Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:12:28 GMT

مرکز شماره ۲ تعویض پلاک خودرو در سقز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۷۹۹۳

مرکز شماره ۲ تعویض پلاک خودرو در سقز افتتاح شد

به گزارش ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سقز در آیین افتتاح این مرکز اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان مردم به خدمات رسانی تعویض پلاک، راه اندازی این مرکز در شورای ترافیک مطرح و بلافاصله مصوب شد.

علی محمدیان تاکید کرد: پاسخگو بودن به مراجعه کنندگان و تکریم مردم، همکاری و هماهنگی مسوولان دو مرکز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در زمان ارائه خدمات به مردم در این مرکز با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک مرکز دیگر تعویض پلاک در سقز فعالیت می‌کند، افزود: این مرکز جنب پایانه مسافربری سقز قرار گرفته و اکنون در حال خدمات رسانی به مالکان خودروها است.

مرکز شماره یک تعویض پلاک سقز بدلیل حجم زیاد درخواست و مراجعات مردمی، پاسخگوی ارایه خدمات نبود و بسیاری از شهروندان برای تعویض پلاک مجبور به حضور در صف‌های طولانی بودند.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها تعویض پلاک کردستان افتتاح طرح انتظامی سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک کردستان افتتاح طرح انتظامی سقز تعویض پلاک کردستان افتتاح طرح انتظامی سقز اخبار کنکور تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک ظهر چهارشنبه همزمان با هفته ملی سلامت با حضور فرماندار تالش، مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش افتتاح شد.

گفتنی است؛ این پایگاه در مساحتی ۱۱۰ متر با بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد پانصد میلیون تومان (از محل اعتبارات داخلی دانشگاه علوم پزشکی گیلان) در محل بیمارستان قدیم شهید نورانی بهسازی و تجهیز شده و به بهره برداری رسید.

کد خبر 6087824

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟