Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:21:48 GMT

اخراج سرمربی شالکه ۲ هفته پس از آغاز فصل

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۲۲۴

اخراج سرمربی شالکه ۲ هفته پس از آغاز فصل

مدیران تیم فوتبال شالکه در پی ثبت دو شکست متوالی در کارنامه این تیم، سرمربی آبی‌پوشان گلزن‌کرشن را از کار برکنار کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت بوندس‌لیگا، باشگاه شالکه به دنبال باخت خانگی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل وردربرمن، سرمربی تیم دیدید واگنر را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخت شب گذشته شالکه در هفته دوم بوندس‌لیگا در حالی در کارنامه این تیم به ثبت رسید که این تیم در هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال آلمان با نتیجه 8 بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شده بود.

این دو شکست سبب شد تیم تحت هدایت واگنر 48 ساله در قعر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا قرار بگیرد و تعداد باخت‌های متوالی شالکه با احتساب بازی‌های فصل گذشته‌اش به 5 مورد افزایش پیدا کند. شالکه از هفدهم ماه ژانویه سال 2020 در بوندس‌لیگا موفق به کسب پیروزی نشده و همین موضوع نگرانی مسئولان باشگاه را به همراه داشت و آنها را متقاعد کرد که سرمربی تیم را برکنار کنند.

واگنر تابستان سال گذشته هدایت شالکه را در حالی برعهده گرفت که این تیم بدترین نتایجش در یک فصل بوندس‌لیگا در 36 سال قبل از آن را کسب کرده بود. سرمربی سابق تیم‌ ذخیره‌های باشگاه بوروسیا دورتموند و هادرزفیلد انگلیس، فصل گذشته با شالکه در رده دوازدهم و در فاصله 7 امتیازی منطقه سقوط لیگ را به پایان رساند.

بوندس‌لیگا| دومین شکست فصل شالکه به دست وردربرمن رقم خورد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا شالکه بوندس لیگا شالکه بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز

سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در لیگ NBA اخراج شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، یک روز پس از حذف تیمشان در مرحله نخست پلی‌آف کنفرانس غرب NBA (شکست مقابل دنور ناگتس) «داروین هَم» و سایر اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کردند.

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

داروین هم در سال 2021 جانشین فرانک ووگل شد و هدایت لیکرز را بر عهده گرفت. او در همان سال، تیمش را به فینال کنفرانس غرب رساند اما در این مرحله نتوانست از پس دنور ناگتس بربیاید و ناگتس در نهایت، قهرمان NBA شد.

لیکرز در فصل جاری با 47 پیروزی و 34 شکست راهی play-in شد و با غلبه بر نیواورلینز پلیکانز به پلی‌آف رسید اما در سری یک چهارم نهایی کنفرانس غرب، توسط دنور حذف شد.

هَم، پس از حذف تیمش توسط دنور گفت: دو سال جهنمی را روی نیمکت لیکرز گذراندم.

داروین هم، سومین مربی لیکرز پس از پیوستن لبران جیمز به این تیم بود و حالا لیکرز به دنبال چهارمین مربی برای «پادشاه» است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • جشنواره گل لورکوزن برای جاودانگی
  • جشنواره گل بایرلورکوزن در فرانکفورت
  • شکست بایرن‌مونیخ در روز درخشش کاپیتان رویس
  • خلاصه بازی اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ (بوندس لیگا آلمان 2023/24)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اشتوتگارت‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و آگزبورگ + پخش آنلاین