Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@09:16:27 GMT

بازداشت قبرفروش کلاهبردار

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۸۸۳۰

بازداشت قبرفروش کلاهبردار

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ حیدر گودرزی دراین باره گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام «وحید» که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می کرده آشنا شده اند که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه های امامزاده های حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ابن بایویه، امامزاده عبداله و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مبالغ هنگفتی را اخذ و متواری شده است.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده است، گفت: با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

گودرزی گفت: کارآگاهان با تحقیق از مالباختگان و تجمیع تمامی سرنخ ها موفق می شوند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی افزود: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر20 میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور در اماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید، پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری قبور ری شهرستان ری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد