Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، داود پرهیزکار در خصوص برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این هم اعلام شد با وجود برخی مشکلات، موفق به انجام هماهنگی‌های لازم جهت اعزام تیم ملی فوتسال به ازبکستان و انجام دو دیدار تدارکاتی شدیم. این اتفاق در شرایط فعلی بهترین اقدام ممکن است و قطعا برای تیم ملی مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نظر داریم تا پیش از اعزام به مسابقات جام ملتهای آسیا اردو و بازی تدارکاتی دیگری نیز داشته باشیم که به احتمال زیاد در کشور کویت ،میزبان جام ملتهای آسیا باشد. البته این موضوع منوط به تامین هزینه‌های اعزام است. به همین منظور در تلاشیم با جذب حامیان مالی مانند تورنمنت فوتسال مشهد که با حضور دو تیم خارجی برگزار کردیم، تیم ملی را به کویت اعزام کنیم.

وی افزود: تیم‌های ملی رده‌های مختلف همیشه از جذب اسپانسر در تامین هزینه‌هایشان بهره بردند و اینطور نیست که این اتفاق برای نخستین بار و مختص به تیم ملی فوتسال باشد.به طور کلی اینکه دنبال تامین هزینه‌های اعزام تیم ملی فوتسال با هدف رساندن بازیکنان به حداکثر آمادگی باشیم، اتفاق مثبتی است.ضمن اینکه اکنون باید متمرکز باشیم و از زمان کم باقیمانده تا آغاز جام ملتها غافل نشویم.

رییس کمیته فوتسال که با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت‌وگو می‌کرد، خاطرنشان ساخت: هفته آینده نشست مشترکی با سرمربی تیم ملی خواهم داشت و نظر ناظم الشریعه را درباره اضافه شدن یا نشدن مربی جدید جویا خواهم شد. ما این آمادگی را داریم که در صورت درخواست سرمربی، موضوع را در کمیته فنی و توسعه بررسی کنیم. در آن صورت، گزینه های مورد نظر سرمربی بررسی خواهد شد. اما تا امروز هیچ صحبتی در خصوص این موارد انجام نشده و باقی موارد صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است. ضمن اینکه تیم ملی فوتسال با همین کادر فنی فعلی عازم ازبکستان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال رییس کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  مهمترین مولدسازی تاریخ در حوزه مسکن در حال رخ دادن است گفت:   بیش از ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در حال ساخت است  که برای  این پروژه ها  یک ریال متقاضی واریز نکرده و این پروژه ها هیچ وام بانکی ندارند و هیچ  ریالی در بودجه به این پروژه ها  تخصیص داده نشده  است و تمامی آنها به پایان رسیده است.

وی افزود: عملیات آماده سازی پروژه های واحدهای مسکونی در حال انجام است و در اراضی شهری و روستایی  بیش از ۱۰۰هزار هکتار زمین در مدار آمده است.

بذرپاش بیان کرد: هزینه های عملیات آماده سازی اراضی باید از افراد گرفته شود که بیش از ۸۰ تا ۹۰ درصد از این هزینه ها از افراد گرفته نمی شود و به سال های آتی انتقال می دهیم.

او بیان کرد:  گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر  تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی  و بانکی کشور است  که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود  اما فاصله هزینه ها  با پرداختی ها بسیار است و امسال نیاز است که  بانک ها همکاری بیشتری داشته باشند.

بذرپاش توضیح داد: در حوزه  صنعت شهرها تا به امروز  تفاهم نامه ساخت ۱۴۰ هزار واحد منعقد شده است. 

وزیر راه و شهرسازی  از هدف گذاری یک میلیون زمین روستایی خبر داد و گفت: تا به امروز ۶۷۰هزار زمین تامین شده و امیدواریم یک همتی صورت گیرد و تا تابستان یک میلیون زمین  روستایی را تامین کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • از تأثیر معلمان بر لوح سفید کودکان نباید غافل شویم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم