Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:22:08 GMT

کلاهبرداری با فروش قبر در امامزاده عبدالعظیم حسنی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۹۴۷۴

کلاهبرداری با فروش قبر در امامزاده عبدالعظیم حسنی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: تعدادی از شهروندان به پایگاه نهم پلیس آگاهی مراجعه و در اظهارات مشابهی اعلام داشتند، با فردی به نام وحید که خود را متولی تمام قبور در منطقه شهر ری معرفی می کرده آشنا شدیم که او به ازای فروش یک قطعه قبر در محوطه‌های امامزاده‌های حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ابن بابویه، امامزاده عبداله و… مبالغ هنگفتی را اخذ و متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره اوقاف شهرستان ری مشخص شد قبور فروخته شده به متقاضیان تحویل شده اما مبالغ واریزی به حساب اداره اوقاف شهرستان ری بسیار جزئی بوده که با طرح شکایت شهروندان و اداره اوقاف شهرری، شناسایی و دستگیری متهم از سوی مرجع قضائی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرهنگ گودرزی گفت: کارآگاهان با تحقیق از مال باختگان و تجمیع تمامی سرنخ‌ها موفق می‌شوند هویت متهم و مخفیگاهش را در شهرستان ری شناسایی و در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود معترف و اظهار داشت بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از افراد مختلف به بهانه فروش قبور در اماکن زیارتی شهرستان ری کلاهبرداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح وحید پرونده به مرجع قضائی ارسال و متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

کد خبر 5034307

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق کلاهبرداری پلیس آگاهی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا هفته دفاع مقدس پلیس راهور ترافیک قوه قضاییه وضعیت راهها پیش بینی وضعیت هوا اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق آموزش مجازی شهرستان ری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه جات، ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد او برای فروش تعدادی سکه تاریخی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

سرهنگ آراوند تصریح کرد: ماموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با گرفتن نیابت قضایی او را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است. 

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد