Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان نخستین دوره آموزشی "مدیریت طراحی، تولید، بازاریابی و برندینگ پوشاک مدارس" از سوی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران، مشروح فراخوان ثبت‌نام در نخستین دوره آموزشی "مدیریت طراحی، تولید، بازاریابی و برندینگ پوشاک مدارس" به شرح زیر است:

"انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس ایران" با همکاری "پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی" در راستای نیل به اهداف ترسیم شده در ماده 9 اساسنامه انجمن و همچنین تحقق اهداف قانون ساماندهی مد و لباس کشور مصوب مجلس شورای اسلامی، به منظور ارتقای سطح کیفی دانش فنی اهالی مرتبط با حوزه پوشاک مدارس کشور در تمامی بخش‌ها و با هدف حمایت از تولید ملی در سال جهش تولید، نخستین دوره آموزشی مدیریت طراحی، تولید، بازاریابی و برندینگ پوشاک مدارس را در مجموعه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف برگزاری دوره:

-استعدادیابی، سامـاندهی و ارتقای سطح آموزش و مهارت‌های تخصـصی هنرجویان در حوزه پوشـاک مـدارس

-آموزش به‌منظور رفع مشکلات و نارسایی‌های اقتصادی، شغلی و مهارتی در جهت افـزایش بهره‌وری و سـطح کیفی خدمات و ارائه پیشنهادات علمی و عملی

-برنامه‌ریزی و پیگیری در جهت توانمندسازی و افزایش ظرفیت‌های تولید فناورانه

-تلاش در جهت تقویت و ارتقای سطح توانمندی‌های هنرجویان و دانشجویان با تکیه بر رویکردهای فرهنگی و هنری انجمن

-افزایش ضریب نفوذ فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بین فعالان عرصه طراحی و تولید لباس فرم مدارس

-حفظ و تقویت باورها و ارزش‌های فرهنگ اسلامی، ملی و منطقه‌ای در میان طراحان و تولیدکنندگان عرصه پوشاک مدارس کشور

محورهای دوره:

در هر بخش، سرفصل‌های کارشناسی شده به منظور ارائه الگوی جامع آموزشی در عرصه طراحی و تولید لباس فرم دانش‌آموزان سراسر کشور، طراحی و تدوین شده است.

-مدیریت طراحی پوشاک مدارس کشور

-مدیریت تولید (الگوسازی) پوشاک مدارس کشور

-بازاریابی و برندینگ پوشاک مدارس کشور

تقویم برگزاری دوره:

شروع ثبت نام: 6 مهر 1399

زمان آغاز دوره آموزشی: مهرماه 1399

زمان پایان دوره آموزشی: دی‌ماه 1399

هنرجویان در پایان این دوره آموزشی سه ماهه، گواهینامه‌ معتبری را از سوی انجمن فرهنگی و هنری طراحان و تولیدکنندگان پوشاک مدارس و پارک ملی علوم و فناوری‌های و صنایع فرهنگی دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این دوره آموزشی با شماره 88546871 تماس بگیرند و یا با حضور در دفتر انجمن به نشانی: خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع سهروردی، پلاک 148، طبقه چهارم، اقدام به ثبت‌نام کنند.

شیخ‌رضائی: جامعه طراحان گرافیک نسبت به دفاع مقدس بی‌توجه بوده‌ است/ 4 چالش مهم هنر دفاع مقدسضربه‌ای که هنر دفاع مقدس از شهردار طیف کارگزاران خورد/ هنرمندان انقلابی چطور در دهه دوم انقلاب به حاشیه رانده شدند؟ماجرای دانش‌آموزی که اولین عکس‌های روز موشک‌باران تهران را از بالکن خانه‌شان گرفت+عکس وفیلم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ملی دانش آموزان مد و لباس تولید ملی دانش آموزان مد و لباس پوشاک مدارس کشور مدیریت طراحی دوره آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • افزایش تولید فولاد خام ایران
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»