Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای همگانی کردن ورزش برای مردم، نخستین پایگاه ورزش هیات‌های همگانی استان خوزستان در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، نخستین پایگاه ورزش هیات‌های همگانی استان خوزستان با حضور رئیس هیات ورزش های همگانی خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی و محلی در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«امید حاجتی» با مهم برشمردن امر ورزش برای سلامت جامعه اظهار کرد: نگاه توسعه‌ای هیات ورزش‌های همگانی خوزستان توجه به سلامت، نشاط و تندرستی مردم است که در همین راستا برنامه‌ریزی هدفمندی صورت داده شد که با همکاری مشترک سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کمتر توسعه‌یافته زمینه نشاط اجتماعی مردم را فراهم کنیم.

 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان به نقش آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به‌عنوان متولی حوزه تربیت فرزندان از نسل کودکی تا نوجوانی می‌تواند در به‌وجود آوردن جامعه‌ای سالم و به دور از بیماری‌های ناشی از عدم تحرک به ما کمک و یاری رساند.

 

 

وی ادامه داد: تفاهمنامه‌ای با آموزش و پرورش منعقد شد که با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار زمینه ایجاد پایگاه‌های ورزش‌های همگانی در مدارس استان را به انجام رسانیم و امروز شاهد افتتاح اولین پایگاه هیات ورزش‌های همگانی در مدرسه دبستان نور ملاشیه هستیم.

 

حاجتی تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش پرورش هم در رابطه با پرسنل و هم در ارتباط با دانش‌آموزان ظرفیت خوبی برای توسعه و بالا بردن سرانه ورزش محلات و نهادینه کردن آن به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: نهادینه‌سازی ورزش در محلات با هدف کاهش بیماری‌های ناشی از بی‌تحرکی در سنین ابتدایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و فضاهای آموزش پرورش برای توسعه ورزش‌های همگانی از اصلی‌ترین دلایل راه‌اندازی این پایگاه‌ها در سطح مدارس استان است.

 

حاجتی با برشمردن برنامه‌های توسعه‌ای هیات ورزش‌های همگانی در استان ابراز کرد: این راهبرد و سیاست اصلی ماست که زیرساخت‌های توسعه‌ای را در استان سریعا به سرانجام برسانیم و قطعا در این زمینه همه مسئولان استان در تمامی بخش‌ها را برای اجرای این راهبرد دعوت به همکاری می‌کنیم.

 

 

«کورش مودت» ضمن تشکر از اهتمام هیات ورزش‌های همگانی خوزستان در راه‌اندازی این پایگاه‌ها با همراهی مدیران مدارس بر ضرورت توجه به این امر در نشاط و تندرستی دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: امروزه آموزش چه در جامعه و چه در خانواده از سنین کودکی موثر و مفید خواهد بود به‌طوری که اگر آموزش‌های لازم برای هر فرد از جامعه در سنین کودکی تا نوجوانی صورت گیرد قطعا به رشد و سلامت آن جامعه نیز کمک می‌کند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان یاد آور شد: امروز با همراهی هیات ورزرش‌های همگانی استان که برنامه‌های متنوع و جذابی برای سنین مختلف به ویژه دانش‌آموزان دارد تفاهمنامه‌ای برای راه‌اندازی پایگاه‌های هیات ورزش‌ها همگانی به امضا رسید و اولین اقدام عملی آن افتتاح نخستین این پایگاه در مدرسه نور منطقه کم‌برخوردار ملاشیه بود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزش های همگانی تفاهم نامه آموزش و پرورش هیات ورزش های همگانی خوزستان آموزش و پرورش هیات ورزش ها پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده روی در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و جمع زیادی از مردم شهر یاسوج در آخرین روز هفته سلامت که باشعار سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی نامگذاری شده بود مسیر امامزاده عبدالله (ع) تا آبشار یاسوج را پیاده روی کردند.
در این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته سلامت، این مناسبت را فرصت مغتنمی برای یادآوری نعمت سلامتی برشمرد و گفت: مراقبت از سلامتی، قدردانی از این نعمت بزرگ خدادادی است که همواره باید مدنظر قرار دهیم. 
جاودان سیرت با بیان اینکه ورزش همگانی یکی از پایه های اصلی سبک زندگی سالم است و باید به روش های مختلف این فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها که با هدف تقویت سلامتی و افزایش نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی شده در تحقق رسالت حرفه‌ای و خانوادگی خود نیز موفق باشیم. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد