Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت دو تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان در جمع خبرنگاران گفت: عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استواریکم عبدالله مومن زاده از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات، اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

گودرزی در ادامه گفت: شهادت این دو مرزبان غیور نه تنها عزم و اراده کارکنان جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد بلکه آنان را مصمم خواهد کرد تا با تمام توان و قدرت بیشتر، ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت جزو افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچ گاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آوردند و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاقچیان مرزبانان دشت آزادگان هورالعظیم مرزبانی اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان

 ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی رفته بودند که در مواجهه با نیروهای طالبان و برای جلوگیری از بروز تنش و انجام درخواست نیروهای طالبان برای رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداختند که پس از ساعتی موضوع حل شد.

به گزارش تسنیم، مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای درباره انتقال 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان به داخل خاک افغانستان، از خاتمه سوءتفاهم پیش‌آمده و انتقال این مرزبانان به کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز تعداد 6 نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه 2 و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به کشور بازگردانده شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه