Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:48:20 GMT

صدای انفجارهای درگیری ارمنستان و آذربایجان به اصلاندوز رسید

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۰۹۷۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، با نقض دوباره آتش بس بین کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان تنش‌ها و درگیری‌های نظامی از سر گرفته شد که در این خصوص تعدادی از نظامیان و مردم عادی کشته و یا زخمی شدند که تا به حال گزارشی از آمار کشته و یا مجروحین منتشر نشده است.

مردم اصلاندوز که نزدیکترین شهرستان استان اردبیل به محل درگیری این دو کشور است، صبح خود را با صدای توپ‌های جنگی و انفجار آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار مهر از ایجاد نگرانی در مردم به خصوص کودکان خبر دادند، اما این را نیز گفتند که دو سال قبل نیز چنین اتفاقی در این منطقه افتاده بود و هیچ آسیبی به شهرهای مرزی کشورمان وارد نشده بود.

مردم از حضور مرزبانان و نیروهای نظامی کشورمان در دفاع از تمامیت ارضی و کیان جمهوری اسلامی ایران و نیز ایجاد امنیت قدردانی کرده و آرامش خود را مدیون جانفشانی‌های سربازان کشور عنوان کردند.

کد خبر 5034414

منبع: مهر

کلیدواژه: ارمنستان جمهوری آذربایجان مناقشه قره باغ قره باغ شهرستان اصلاندوز مناقشه مرزی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز

ابراهیم فهیمی امیدعلی رعنایی کد خبر 6093379

دیگر خبرها

  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • شهروند خبرنگار انعکاس صدای مردم
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • ایمانی پور به ارمنستان سفر کرد
  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز