Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش لبنان از کشته شدن دو نیروی نظامی در حمله یک گروه تروریستی به مقری نظامی در منطقه «عرمان- المنیة» واقع در شمال این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، تروریست‌هایی سوار بر یک دستگاه خودروی سواری اقدام به تیراندازی به سمت نظامیان یکی از مقرهای ارتش این کشور در منطقه «عرمان - المنیة» کردند و نیروهای ارتش نیز متقابلاً به عامل تیراندازی شلیک کردند؛ در نتیجه این تبادل آتش دو نظامی لبنانی کشته شدند و یک تروریست به هلاکت رسید و تروریست‌های دیگر به مکان نامشخصی پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع امنیتی اعلام کردند، این تروریست‌ها که جزو یکی از گروه‌های وابسته به «خالد التلاوی» از سرکرده‌های داعش بودند، برای انجام یک اقدام تروریستی آماده می‌شدند.

التلاوی مسئول کشته شدن سه جوان لبنانی در منطقه «کفتون» حدود یک ماه پیش است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود