Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد آرش اشرفی ظهر امروز در جلسه سرگروه‌های امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری با شنیدن نقطه نظرات طلایه‌داران گفت: اگر پرچم مطالبه‌گری را بچه‌های انقلابی دست نگیرند ممکن است به دست بعضی از افراد با نیت‌های سوء و منافع شخصی بیافتد.

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعه قضائی استان تا به امروز در مبارزه با فساد و ناهنجاری‌ها اقدامات موثری داشته و هدف از مجازات ایجاد بازدارندگی از جرم است که برای تحقق این هدف آمادگی لازم برای تشدید برخوردها را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: دادگستری وظیفه پیشگیری از وقوع جرم را دارد اما اقدامات این دستگاه اقدام ثانویه است و طبق قانون همه دستگاه‌ها موظف به پیشگیری از وقوع جرم هستند.

از تولید فرزند یکی از مدیران کل در امریکا بی‌خبر بودم

اشرفی تاکید کرد: مجموعه دادستانی استان به عنوان مدعی‌العموم آمادگی برخورد با هر متخلف در هر جایگاهی را دارد و در خصوص مدیری که فرزند خود را در کشور آمریکا به دنیا آورد تا به امروز اطلاعی نداشته‌ام که این موضوع را مورد پیگیری قرار خواهیم داد.

وی تصریح کرد: ما نباید از کار فرهنگی غافل شویم و در خصوص خانه‌هایی که اجاره می‌شوند و به عنوان خانه فساد از آن‌ها استفاده می‌شود تذکرات جدی به مشاوران املاک داده‌ایم اما در این خصوص شاکی و مصداق موثق نیاز است که در هر زمان از شبانه‌روز به مسؤولان قضایی اطلاع داده شود من این قول را می‌دهم در اسرع وقت پیگیری و برخورد شود.

فعالیت چایخانه‌ها در شهرکرد ممنوع است

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: باید بپذیریم که برخوردها با اشرار و اراذل و اوباش افزایش  یافته اما جای تلاش بیشتری است که نگرانی و انتقادات را به مسؤولان انتظامی منتقل خواهیم کرد همچنین در زمینه قهوه خانه‌هایی که قلیان عرضه می‌کنند، تعداد ۲۰ واحد پلمب شد و ممکن است تعدادی به صورت پنهانی در سطح شهر فعالیت داشته باشند که در صورتی اطلاع  سریعا اقدام به پلمب آن‌ها خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: برای پیشگیری عملیاتی از وقوع جرم فقط مجازات کافی نیست و نهادهای فرهنگی و حمایتی باید فعال‌تر از قبل عمل کنند.

اشرفی بیان داشت: طرحی برای قیمت‌گذاری صحیح منازل در مناطق مختلف شهر با همکاری اتحادیه مشاوران املاک، کانون وکلا، کارشناسان شهری و دستگاه قضائی استان در دست اجرا قرار گرفته است که مناطق مختلف شهرها درجه‌بندی شود و از گرانفروشی  بعضی از مشاوران املاک جلوگیری جدی صورت پذیرد.

با فروشندگان البسه غیراسلامی برخورد می‌شود

وی خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با بی‌حجابی‌، خودروهایی که پوشش راننده و سرنشینان آن مناسب نیست با دستور قضائی  توقیف می‌شوند و همچنین با فروشندگان البسه غیر اسلامی و دارای نمادهای غیر متعارف برخورد جدی خواهیم داشت که لازمه آن گزارشات مردمی و مشارکت‌های نیروهای مردمی برای همکاری با دستگاه قضایی است.

معاون دادستان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم همکاری و تعامل نیروهای امر به معروف و نهی از منکر گفت: برای تعامل بیشتر لازم است گروهی در فضای مجازی تشکیل شود و گزارشات به صورت مکتوب به بنده منتقل شود و من این قول را می‌دهم گزارشات پیگیری شود و با متخلفین در هر دستگاه و با هر مسؤولیتی برخود متقتضی صورت پذیرد.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: برخورد با متخلفین چهارمحال و بختیاری معاون دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

(تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد