Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان توانستند خیلی خوب تفکر گل‌محمدی را در زمین اجرا کنند و به نظرم او موفق ترین مربی ایران است.

بهنام ابولقاسم پور در گفت‌وگو با ایسنا درباره پیروزی شاگردان گل محمدی مقابل السد اظهار کرد: بچه ها خیلی منطقی بازی کردند و همدیگر را پوشش دادند. بازیکنان جدید هر چه بیشتر بازی کنند زیر روی فشار بیرون می آیند و برای پرسپولیس مفیدتر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی ها با بی منطقی بازیکنان جدید و مخصوصاً آل کثیر را مورد انتقاد قرار دادند. دیدیم که گل سرنوشت سازی زد و دهان خیلی از منتقدها را بست.

او ادامه داد: بازیکنان توانستند خیلی خوب آن تفکر گل محمدی را در زمین پیاده کنند. یحیی با توجه به تجربه ای که در تیم های باشگاهی و ملی نیز دارد، به نظرم موفق ترین مربی ایران است. آرزو می کنم به فینال راه پیدا کنیم و با مربی ایرانی قهرمان آسیا شویم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. بچه ها خیلی باهوش بازی کردند و احساسی عمل نکردند. دوندگی خوبی داشتند و فعل خواستن را صرف کردند. با وجود تمام مشکلات مالی همه چیز را کنار گذاشتند و دل مردم را شاد کردند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: السد چند بازیکن کلیدی و قدرتمند دارد. آن ها شرایط میزبانی و آب و هوا را داشتند و در مقابل پرسپولیسی ها خسته تر بودند اما زیرکی یحیی و گوش دادن به صحبت های او باعث موفقیت تیم ما شد و اتفاق خیلی خوبی برایمان افتاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد