Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن پرسپولیس و بهترین دیدار این تیم برابر السد در نشست خبری بعد از بازی گفت: این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. از کادر فنی تشکر ویژه می‌کنم که واقعا برای این بازی خیلی وقت گذاشتند و آنالیز خیلی خوبی انجام دادند و نقاط ضعف و قوت حریف خیلی برنامه‌ریزی کرده بودند تا بدانیم از کجا به السد آسیب بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: خدا را شکر توانستیم با دست پر از زمین بیرون بیاییم و به مرحله بعدی صعود کنیم. بازی خیلی سختی بود. به نظر من یک فینال غرب آسیا بین دو تیم ابرقدرت آسیا محسوب می‌شد.بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - السد صفر/ تیر آل‌کثیر به قلب ژاویکنعانی‌زادگان ادامه داد: از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و به تیر دروازه زدیم و می‌توانستیم این موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. خدا را شکر می‌کنم که این برد را کسب کردیم. واقعا جای هوادارانمان که همیشه پشت‌مان هستند خالی بود. باز هم از کادر فنی تشکر می‌کنم که صبح و شب برای ما وقت می‌گذارند.

او در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از بردن السد ادامه راه آسان‌تر می‌شود یا خیر هم توضیح داد: ما وقتی آمدیم انتهای جدول بودیم و بازی به بازی جلو رفتیم و هر بازی حکم یک فینال را داشت. این بازی تمام شده و آن را فراموش می‌کنیم و همه فکرمان بازی بعدی است. تیم‌های قدرتمندی به مرحله بعدی صعود می‌کنند و با تیم ما روبرو می‌شوند. ما تیم پرقدرتی هستیم و چهار سال قهرمان ایران شده‌ایم و نایب قهرمان آسیا هستیم. بازی به بازی جلو می‌رویم تا بتوانیم مجوز صعود به مرحله بعدی را هم بگیریم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنعانی زادگان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • قرقیزستان حریف افعانستان برای صعود به جام جهانی
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای صعود به جام جهانی شد
  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال