Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وی  با بیان اینکه گشت بازرسی در سال 97 نسبت به 98 حدود ١٧درصد رشد داشته است، اضافه کرد: در 6 ماه نخست سال 99 نسبت به شش ماهه دوم 98 حدود 10 درصد رشد بازرسی انجام گرفته است.

به گزارش تسنیم معاون وزیر صمت یکی از مشکلات کنونی را بازدارنده نبودن جرائم در برابر گرانفروشی و کم فروشی دانست و ادامه داد: کاهش زمان رسیدگی به پرونده و بازدارنده شدن جرائم برای مقابله با گرانفروشی و کم فروشی در دستور کار ما قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش  درباره گرانی خودرو در بازار، تصریح کرد: قیمت خودرو با هماهنگی سازمان ایدرو و شورای رقابت تعیین می‌شود، بنابراین باید از این کانال دنبال شود.

رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان تصریح کرد: در صورتی که شکایتی درباره این موضوع به سازمان حمایت از مصرف کنندگان شود، ما رسیدگی می کنیم؛ در حال حاضر شکایت‌های متعددی به ما رسیده است و تمام این شرکت‌ها را به سازمان تعزیرات ارسال شده است برخی از آنها تعیین تکلیف شده و مابقی در انتظار رای سازمان تعزیرات است تا نتیجه عدم ایفای تعهدات مشخص شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان تعزیرات معاون وزیر صمت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • (تصاویر) بازرسی بدنی شرکت کنندگان در کنکور، قبل از ورود به جلسه آزمون
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان