Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتایی با بیان اینکه نسل اصحاب رسانه در دوران دفاع مقدس اثرگذار بوده است، گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های اصحاب رسانه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « احمد حسین فتایی» شامگاه (6 مهر) در آیین تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای دفاع مقدس و اکران خصوصی مستند با یک خبرنگار، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش رسانه های در دوران دفاع مقدس نقشی اثرگذار و در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت را مهم ترین گام در خنثی کردن توطئه های دشمنان دانست و افزود: برای نسل جدید انقلاب نیاز است، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی با بیان اینکه امروز هم نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت های اصحاب رسانه است، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان لرستان چه در دوران هشت ساله دفاع مقدس و چه پس از تاکنون در حوزه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت گام های خوبی برداشه است.

 

فتایی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص دلاورمردی های مردان لر در جبهه دوران دفاع مقدس« رزم مردان لر بیش از آنکه شنیدنی باشد دیدنی است»، ابراز کرد: مردم لرستان در دوران دفاع مقدس نقشی تاثیر گذار داشتند.

 

وی در ادامه با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزود: امسال برنامه های متنوع فرهنگی وهنری با رویکرد نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان برگزار شد.

 

فتایی با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در استان، بیان کرد: این نمایشگاه با حضور دستگاه های اجرایی به خوبی برگزار شد و فعالیت های فرهنگی وهنری خوبی در این نمایشگاه در راستای ترویح فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار شد.

 

وی افزود: رونمایی از پوستر هفته دفاع مقدس که مزین بود با شعار کنگره 6 هزار و 200 شهید استان،  رونمایی از کتاب، رونمایی از اکران خصوصی مستندی با عنوان« با یک خبرنگار» مروبط به خاطرات خبرنگار جانباز لرستانی حسن مرادی، و... از برنامه های حوزه فرهنگ و هنر در راستای نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت است.

 

فتایی ادامه داد: سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، پس از بازسازی  به مناسبت هفته دفاع مقدس با برگزاری آیین تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای دفاع مقدس و اکران خصوصی مستند «با یک خبرنگار» گشایش یافته است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت اصحاب رسانه هفته دفاع مقدس نهادینه سازی فرهنگ ایثار فرهنگ ایثار و مقاومت فرهنگ ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت