Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:04:43 GMT

بشار رسن: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۲۶۰

بشار رسن: پیروزی ارزشمندی را به دست آوردیم

هافبک عراقی پرسپولیس از پیروزی ارزشمند تیم برابر السد بسیار خوشحال است. او می‌گوید که پیروزی در این دیدار انگیزه تیم را در دیدارهای بعدی بیشتر خواهد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، پرسپولیس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیروزی ارزشمندی را به دست آورد.

پرسپولیس در این دیدار توانست که با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر پیروز بازی شود و به جمع 8 تیم راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن بعد از بازی گفت: ما پیروزی ارزشمندی را برابر یک تیم بزرگ به دست آوردیم. السد همواره از شانس‌های اصلی قهرمانی بوده است. پیروزی در دیدار امشب انگیزه زیادی به ما برای ادامه این رقابت‌ها می‌دهد.

او ادامه داد: ما انگیزه لازم برای دیدارهای بعدی را داریم و در مراحل بعد هم تلاش بیشتری از خود نشان خواهیم داد. براین باور هستم که احترام ما به السد ما را به طرف پیروزی در این بازی رهبری کرد. می‌دانستیم که السد تیم بسیار خوبی است و ستاره‌های بزرگی در اختیار دارد و این انگیزه ما را بالا برد با این حال می‌دانستیم که فوتبال هم تنها به ستارها اکتفا نمی‌کند و باید تلاش می‌کردیم و خوشبختانه مزد بازی خوب خود را گرفتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بشار رسن تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!

به گزارش "ورزش سه" محمدامین حزباوی مدافع تیم السد قطر یکی از بازیکنان اصلی این تیم در مسیر کسب قهرمانی لیگ ستارگان بود که در 19 بازی از 22 بازی السد به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی داشت.

حزباوی بعد از کسب قهرمانی لیگ، اکنون همراه با تیمش برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی قطر مقابل المرخیه آماده می‌شود و امیدوار به دومین قهرمانی در این فصل است.

این مدافع آینده دار فوتبال کشورمان، امروز تولد 21 سالگی اش را در حالی جشن گرفت که قیمت وی در سایت ترانسفر مارکت از 800 هزار دلار به یک میلیون دلار افزایش یافت.

محمدامین حزباوی که در بازی ایران و ترکمنستان برای اولین بار در تیم ملی بزرگسالان به میدان رفت، احتمالا در اردوی بعدی تیم ملی برای دو مسابقه برابر هنگ کنگ و ازبکستان هم حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ده بازیکن خارجی برتر پرسپولیس؛ گولسیانی فقط بشار رسن و نیلسون را بالای سر خود دارد
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • پرسپولیس مراقب شوت‌های باقری باشد!