Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی در یک دیدار عجیب با نتیجه باورنکردنی ۵-۲ در مقابل لسترسیتی شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستر سیتی امشب از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر انگلیس میزبان دست رفته بود که در نهایت با نتیجه عجیب 5-2 شکست را پذیرا شد.

منچسترسیتی از همان ابتدا کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 4 به گل اول دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض محرز بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه لستر با یک ضربه مهار نشدنی و فوق العاده زیبا گل اول سیتی را به ثمر رساند.

بعد از گل نیز منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت و حتی در دقیقه 35 به گل دوم دست یافت اما رودری، هافبک اسپانیایی سیتیزن ها این گل را در وضعیت آفساید به ثمر رساند بنابراین داور اعلام آفساید کرد.
چند لحظه بعد و در دقیقه 36 بی احتیاطی کایل واکر درون محوطه جریمه و خطا روی جیمی واردی، ضربه پنالتی را برای لستر رقم زد. خود واردی پشت توپ ایستاد و با یک ضربه پنالتی مهار نشدنی گل تساوی بخش لستر را به ثبت رساند.

 

در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد و گل دیگری رد و بدل نشد تا دو تیم با همان تساوی 1-1 راهی رختکن شوند.

در حالی که منچسترسیتی در نیمه دوم حلقه محاصره را تنگ کرده بود اما این بازهم لسترسیتی بود که به گل دست یافت. حرکت خوب کاستانیه از جناح راست و ضربه فوق العاده زیبای جیمی واردی گل دوم شاگردان برندان راجرز را رقم زد.

در کمال تعجب بازهم لستر به حملات خود ادامه داد و در دقیقه 58 خطای اریک گارسیا روی جیمی واردی خطای پنالتی تشخیص داده شد و باز هم ستاره انگلیسی پشت توپ ایستاد تا گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

منچستر سیتی می توانست در دقیقه 64 فاصله را به حداقل کاهش دهد اما ضربه سر بازیکن جوان این تیم یعنی لیام دلاپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 77 مسابقه لسترسیتی شاهکار خود را با یک سوپر گل استثنایی تکمیل کرد. جیمز مدیسون با یک ضربه استثنایی و غیرقابل مهار از راه دور دروازه سیتی را هدف قرار داد و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 84 شاگردان پپ گواردیولا یکی از گل‌ها را جبران کردند. ناتان آکه، مدافع هلندی سیتی روی یک ضربه کرنر ضربه سر دقیقی را روانه دروازه لستر کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

فاجعه خط دفاعی منچسترسیتی در بازی امشب پایان نداشت و بنجامین مندی در دقیقه 86 روی جیمز مدیسون مرتکب خطای پنالتی شد. این بار یوری تیلمانس پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت ادرسون گل پنجم را به ثمر رساند و بازی با همان نتیجه 5-2 خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منچسترسیتی فوتبال لیگ انگلیس لسترسیتی ثمر رساند یک ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، چند ماه پیش درگیر یک رسوایی شد و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می‌تواند برای فرار از کانون توجه از لیگ برتر خارج شود و به خاورمیانه سفر کند.

این مدافع 33 ساله، به فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دریافت می‌کند و همبازی سابقش در سیتی یعنی ریاض محرز هم در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده‌اش پس از لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر او انتقال به عربستان سعودی می‌تواند برای او، آنی کلینز، همسر اولش، و همچنین فرزندانش عالی باشد.

یکی از نزدیکان این بازیکن به نشریه سان خبر داده که او با ریاض محرز در مورد باشگاه‌های عربستانی که و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می‌کنند، صحبت کرده است. مشخص است که سبک زندگی در این کشور بسیار متفاوت است."

این منبع تایید کرده که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده و به فکر مقصد جدید است.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت را برای او مشخص کرده که زندگی در عربستان چطور است و آن‌ها چطور با فوتبال نگاه می‌کنند. او مایل است در مقطعی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مطمئنا توجهی که در انگلیس به رسوایی واکر وجود دارد، نیست و همین موضوع او را وسوسه کرده تا به فکر بازی در این باشگاه باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • بعد از رسوایی بزرگ: فرار ستاره سیتی به عربستان!
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم