Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@19:30:33 GMT

کرونا صنعت گردشگری را به نابودی کشاند

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۳۹۱۸

کرونا صنعت گردشگری را به نابودی کشاند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مورد بخش گردشگری که هم اکنون با مشکلات بی‌شماری ناشی از شیوع کرونا مواجه است و حدود 120 میلیون فرصت شغلی این صنعت در معرض خطر از دست رفتن قرار دارد، هشدار داد.

گوترش در پیامش به مناسبت روز جهانی گردشگری، خاطرنشان کرد میلیون ها نفر در سراسر جهان به ویژه زنان و جوانان برای درآمد خود به این حوزه وابسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجایی که ما تلاش می‌کنیم از این بحران نجات بیابیم، ما یک فرصت بی‌سابقه برای تغییر رابطه گردشگری با مردم ، طبیعت ، آب و هوا و اقتصاد داریم.

گوترش گفت: تاثیرات کووید 19 می تواند به خسارتی میان 1.5 تا 2.8 درصد تولید ناخالص داخلی منجر شود، به صورت ویژه بر کشورهای آسیب پذیرتر تاثیر بگذارد.

با این حال، وی تاکید کرد: همان طور که از این بحران عمیق بیرون می‌آییم،  ازسرگیری درست گردشگری اهمیت دارد، به ویژه برای توسعه روستایی که مسئله اصلی روز جهانی گردشگری در سال 2020 است.

به همین ترتیب، دبیرکل سازمان ملل خواستار تضمین توزیع عادلانه مزیت‌ها و پیشبرد انتقال اقتصاد گردشگری به اقتصادی منطعف و بدون کربن شد.

پربیننده ترین مذاکرات محرمانه ایران و ترامپ در عمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد ایران آمریکا پس از انتخابات با ایران چه خواهد کرد؟ ارمنستان وضعیت جنگی اعلام کرد افشای طرح خطرناک برای انفجار کاخ سفید و برج ترامپ

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گوترش کووید 19 آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد کرونا ویروس کووید ۱۹ اخبار کرونا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد