Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن میرشاهانی شامگاه یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه سفر یکروزه خود به استان قزوین با اشاره به جایگاه نیروی انسانی در سازمان اوقاف اظهار داشت: در دنیای امروز، سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش ترین منابع سازمانی، به سازمان معنا و مفهوم می بخشند و زمینه تحقق اهداف سازمانی را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور با اشاره به اینکه  رشد و توسعه سازمان‌ها و در پی آن جامعه و کشور، در گرو استفاده صحیح از سرمایه های انسانی است، افزود: یکی از شاخص های پیشرفت و توسعه کشورها داشتن سرمایه های انسانی کارا، بهره ور و توانمند است و  اگر جامعه ای از این مزیت رقابتی برخوردار نباشد به طور قطع نمی تواند به هدف های مورد نظر خود دست یابد.
 وی گفت: سازمان اوقاف وامورخیریه هم از این قاعده مستثنی نیست و با ایجاد ساختارهای سازمانی و  بررسی مشکلات، انحرافات و تغییرات لازم در آن به دنبال استفاده بهینه از این ظرفیت است.

میرشاهانی به تغییر ساختار در اوقاف اشاره و تصریح کرد:  با توجه به مصوبات و بخش نامه های دولت تغییر ساختار در دستور کار هست ولی فرآیند آن  مشخص نیست و با توجه به اهداف سازمانی مشخص می شود.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت : تغییر ساختار هر ۵ سال است که این عدد در سازمان اوقاف در روزهای پایانی خود را سپری می کند.
وی با اشاره به اینکه ساختار باید در سازمان اوقاف خیلی عینی تر باشد، عنوان کرد: تغییر ساختار یکسری اهداف را دارد که هدف چابک سازی است چرا که گستردگی و ازدیاد ساختار مدنظر دولت نیست.
میرشاهانی گفت:  باید با دید متناسب با ساختار قدیم و نگاهی ویژه به ساختار جدید بتوانیم اقدامات را به گونه ای انجام دهیم که سبب عینی تر شدن و چابک تر شدن ساختار سازمان اوقاف و امور خیریه باشد.

 مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برای حضور در جلسه شورای اداری اوقاف و امور خیریه استان قزوین، بررسی مسایل پیش روی حوزه اداری و منابع انسانی اوقاف در استان و بازدید از فعالیت ها و عملکرد حوزه پیرامونی اوقاف قزوین به استان قزوین سفر کرده است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیروی انسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیروی انسانی سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین نیروی انسانی اخبار کنکور سرمایه های انسانی سازمان اوقاف تغییر ساختار منابع انسانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع