Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:40:43 GMT

۳۰ سری جهیزیه به زوج های جوان محلاتی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۱۳۵

۳۰ سری جهیزیه به زوج های جوان محلاتی اهدا شد

سرهنگ پاسدار« حسین رضایی» در گفت و گو با ایرنا افزود: هر یک از این جهیزیه‌های اهدایی حاوی لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و مایکروفر است که با مشارکت خیران وبا هماهنگی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی تهیه شده است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر سال در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی با همکاری خیران ومسئولین شهرستانی اقدام به تأمین جهزیه زوج‌های نیازمند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محلات خاطرنشان کرد: محرومیت زدایی از اولویت های اصلی و اساسی سپاه این شهرستان است و در راه تحقق این مسئله مهم با انگیزه های انقلابی و جهادی تلاش می شود.
سرهنگ پاسدار رضایی یادآور شد: ۷۲ برنامه فرهنگی و ورزشی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.
وی با بیان اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما قوی هستیم» تعیین شده، اضافه کرد: برنامه‌ها با یاد سردار شهید «قاسم سلیمانی» و با توجه به شیوع بیماری کرونا تمامی آن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تلفیق فضای مجازی و حقیقی اجرا شد.
محلات ۲۲۹شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها هفته دفاع مقدس محلات پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس محلات هفته دفاع مقدس محلات اخبار کنکور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس