Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ستاد اطلاع‎رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، شامگاه یکشنبه ۶ مهر در آیین اختتامیه جشنواره فیلم مقاومت نخستین «نشان رسول» با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به یک سینماگر برگزیده اهدا شد.

این بخش با پخش ناهنگی از آثار زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور آغاز شد و در ادامه وزیر بهداشت، پرویز فارسیجانی دبیر بخش نشان رسول، محمدیاشار نادری مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، سردار افشار، گلنوش انتظامی و سروش انتظامی برای اهدای نشان روی صحنه آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده نشان هم کسی نبود جز مجید انتظامی که موسیقی متن فیلم‌هایی چون «از کرخه تا راین»، «بوی پیراهن یوسف»، «سفر سنگ» را در کارنامه دارد.

اهدای جایزه ویژه و نشان جشنواره فیلم مقاومت به وزیر بهداشت

انتظامی پس از دریافت نشان رسول در سخنانی کوتاه گفت: سعی می‌کنم آنچه احساس می‌کنم در موسیقی‌ام باشد. ساخت موسیقی آسان نیست. هر مسئولی دیدگاهی دارد و ممکن است از کار من خوشش بیاید یا نیاید. برخورد با هنرمندان این روزها خیلی درست نیست و من سال‌هاست به دلیل برخوردی که با من شد موسیقی را رها کرده‌ام.

اختتامیه مرحله نخست شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش‌های مدافعان سلامت و جشنواره جشنواره‌ها همراه با اهدای نشان رسول به سینماگر خلاق حوزه انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت عصر روز یکشنبه ۶ مهرماه در باغ‌موزه دفاع مقدس کنار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

کد خبر 552802 برچسب‌ها مجید انتظامی سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجید انتظامی سینمای ایران فیلم مقاومت نشان رسول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر