Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک سینا در بازدید از شعب استان همدان با اشاره به ظرفیت های این استان گفت: همکاران با ارائه بهینه خدمات بانکی و تکیه بر موضوع روان‌سازی امور می توانند در رونق تولید و رشد و توسعه اقتصادی استان نقش ویژه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، دکتر ایمانی با تاکید بر اینکه اعطای تسهیلات سالم با رعایت بهداشت اعتباری می‌تواند سودآوری شعب را به دنبال داشته باشد، خاطرنشان کرد: استان همدان در بخش‌های کشاورزی، بوم گردی، صنعت و معدن، سرمایه‌گذاری، صادرات و صنایع دستی دارای جایگاه بسیار خوبی در کشور است و بانک سینا هم محصولات و ظرفیت های بسیار خوب و متنوعی را فراهم نموده که با معرفی بهینه این محصولات و خدمات به ویژه در حوزه اعتباری، می‌توان، ضمن کمک به توسعه این استان، زمینه‌ساز سودآوری بیش از پیش شعب و بهبود موقعیت بانک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، برای افزایش نقش همکاران در جهت توسعه بانک، اختیارات شعب در تخصیص منابع افزایش یافته که همکاران باید به نحو مطلوب از این ظرفیت استفاده کنند تا نتایج و برنامه های پیش بینی شده در این بخش، محقق گردد.
مدیرعامل بانک سینا در تشریح نحوه اقدام شعب برای بهبود شاخص های عملکردی تصریح کرد: بهتر آن است که شعب در شش ماهه اول سال، تخصیص منابع را با جدیت دنبال کنند چرا که این موضوع می‌تواند سود را در همان سال نصیب شعبه نماید. در 6 ماهه دوم هم شعب می بایست عزم خود را جزم نمایند تا به موقعیت مناسبی از لحاظ جذب منابع، پیگیری و وصول مطالبات غیرجاری و فروش املاک تملکی و مازاد، برسند.
دکتر ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر شعب، موقعیت و ظرفیت منطقه جغرافیایی خود را به خوبی شناسایی کنند، با برنامه ریزی هدفمند و موثر می توانند نسبت به جذب مشتریان بالقوه آن منطقه موفق عمل کنند. بازاریابی خصوصاً بازاریابی مشتریان حقوقی می‌تواند در کاهش قیمت تمام شده پول بسیار تاثیرگذار باشد و نهایتا آثار مطلوبی را برای بانک در برخواهد داشت.
گفتنی است مدیرعامل بانک سینا و هیات همراه، در سفری دو روزه به استان همدان از شعب این بانک در استان بازدید به عمل آوردند. در این سفر که معاون شعب و مناطق و مدیران حراست و بازرسی و منطقه کرمانشاه همدان و ایلام حضور داشتند، شعب نهاوند، ملایر، بوعلی، شریعتی و شهدای همدان مورد بازدید قرار گرفتند. در این بازدیدها با همکاران دیدار و گفتگو صورت گرفت و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات و موانع کاری شعب از سوی مدیرعامل بانک سینا صادر شد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیرعامل بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند