Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@13:16:44 GMT

نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۴۵۸۴۷

نحوه توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از آغاز توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان خبر داد و گفت: این واکسن در چند مرحله در اختیار این دانشگاه قرار می‌گیرد و به صورت رایگان به زنان باردار، بیماران خاص، صعب‌العلاج و مزمن، کادر بهداشت و درمان استان، سازمان بهزیستی و سازمان زندان‌ها تلقیح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، دکتر قاسم اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره چگونگی توزیع واکسن آنفلوانزا در مازندران با اعلام اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا آغازشده است گفت: در چند مرحله تا سقف ۳۵۰۰۰ دوز واکسن  در اختیار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار می‌گیرد و به صورت رایگان به زنان باردار، بیماران خاص، صعب‌العلاج و مزمن، کادر بهداشت و درمان استان، سازمان بهزیستی و سازمان زندان‌ها تلقیح خواهد شد.

وی بابیان اینکه واکسنی که تحویل می‌شود بایستی مصارف آن با هماهنگی معاونت‌های غذا و دارو و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ثبت کد ملی مصرف‌کننده و UID واکسن در سامانه‌ای که با هماهنگی مراکز مسئول تعیین می‌شود صورت ‌گیرد افزود: واکسن موردنیاز نیروهای نظامی، انتظامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز قرار است توسط سازمان غذا و دارو کشور به صورت جداگانه تأمین و توزیع شود.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تأکید کرد در نوبت بعد واکسن آنفلوانزا طی روزهای آتی بین داروخانه‌ها توزیع خواهد.

لینک کوتاه: asriran.com/0038nX

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واکسن آنفلوآنزا معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران توزیع واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست

پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و با وجود اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آن ها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت