Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صبوری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شرکت به برخی دستاوردها و مقایسه شاخص ها با کشورهای پیشرفته پرداخت و گفت:  تلاش می کنیم که تلفات برق در استان تا پایان امسال به ۸.۱ درصد  برسد.

وی در ادامه افزود: شاخص میزان خاموشی ها در کشوری مانند آلمان ۶۰ دقیقه و در فرانسه ۷۶ دقیقه در سال است اما این رقم در خراسان شمالی تا پایان سال ۹۷، حدود ۱۰۲ دقیقه بود که اکنون به ۸۹ دقیقه در سال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود فشارها و سخت ترین تحریم های ظالمانه توانستیم شاخص های خود را به نرم بین المللی برسانیم.

وی اظهار داشت: دنیا ظرفیت های کشور ما را شناخته است و می داند که اگر به ما آزادی دهد، کارهای بسیار بزرگی انجام می دهیم، به دنبال آن است که رشد ما را متوقف کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: دنیا در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به ظرفیت و پتانسیل جمهوری اسلامی ایران پی برد و این احساس بر آن ها مستولی شد که اگر ایران به مرزهای دانش راه یابد در مقابل نظام سطله ایستادگی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تلفات برق در استان یک چهارم میانگین کشوری است، گفت: هم‌اکنون تلفات توان (هدررفت انرژی برق) در کشور ۱۰.۲ درصد و برای این خطه ۸.۵ درصد است.

شرکت برق خراسان شمالی ۳۶۷ هزار مشترک دارد که از این تعداد ۳۰۸ هزار مشترک معادل ۸۴ درصد مشترکان بخش خانگی، ۴ درصد ادارات و دستگاه‌های خدمات رسان، یک درصد بخش کشاورزی، کمتر از یک درصد صنعتی و ۱۰ درصد سایر مصارف است.

با احتساب برق مصرفی مشترکان بزرگ صنعتی از جمله پتروشیمی، سیمان، ریخته گری و آلومینا، مصرف برق استان به ۳۸۰ تا ۴۰۰ مگاوات نیز می رسد.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

در پایان این آیین از کارکنان ایثارگر، جانباز و فرزندان شهدا  در شرکت تجلیل شد.

برچسب‌ها بجنورد انرژی برق خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انرژی برق خراسان شمالی بجنورد انرژی برق خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • خراسان شمالی لرزید
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت