Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از البرز: در این مراسم که با حضور  ۳ شرکت زیرمجموعه توزیع برق، آبفا، آب منطقه‌ای استان البرز برگزار شد، «بهنام بیات» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: امیدواریم که با برگزاری این بزرگداشت‌ها در جهت ادامه راه ایثارگران و رزمندگان، پاسداری از خون شهیدان و بزرگداشت بازماندگان دفاع مقدس بهره‌ای بگیریم که وظیفه تک تک ما ثبت این روزها برای نسل‌های آینده با پیام مقاومت و ایستادگی در راستای سربلندی ملت ها در طول تاریخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از دست اندرکاران و برگزارکنندگان این نمایشگاه به مروری بر اهم برنامه‌های برگزار شده پرداخت و افزود:‌ علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه، صنعت برق دوران سختی را سپری می‌کند در عین حال با همه این سختی‌ها توانستیم بخش اعظمی از تجهیزات ساخت کشور ایران در امور برق را به رویت بینندگان بگذاریم. امسال این نمایشگاه به‌ عنوان یکی از وسیع‌ترین برنامه‌های صنعت برق در طول چند سال گذشته بود که در قالب برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی به همت همکاران بسیج، امور خدمات عمومی، روابط عمومی، مشاوران حقوقی فرهنگی، پزشک عمومی و میز خدمت مشترکین و تکریم ارباب رجوع مستقر در غرفه برگزار شد. 

مدیرعامل برق استان گفت: همکاران من با تمام سختی‌ها و مشکلاتی که در تمامی فصول سال با آن روبرو هستند، انرژی برق را با حداکثر پایداری به منازل شهروندان عزیز می‌رسانند.

بهنام بیات از تشویقی ۱۰۰ درصدی و رایگان برق برای مشترکین کم مصرف زیر ۱۰۰ کیلووات خبر داد و اظهار کرد: ۲۰ درصد مشترکین برق البرز بالغ بر ۲۲۰ هزار مشترک از کم مصرف های این استان هستند که شامل این تشویقی هستند. امیدواریم که مشترکین خوش مصرف با اقدامات مدیریت مصرف ساده در این پله‌های تشویقی قرار بگیرند و ما بتوانیم به صنعت استان کمک کنیم و برق را به صنعتگر برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: رشد مشترکین صنعتی در استان البرز در این ۶ ماهه نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد رشد داشته و نشان دهنده آن است که در سال جهش تولید چرخه صنعت برق استان با رشد روبرو بوده است.

وی مشترکین برق را به ۳ قسمت پرمصرف، خوش مصرف، کم مصرف تقسیم کرد و افزود: خوش مصرف‌ها با اقدامات ساده مدیریت مصرف می‌توانند به پله مشترکین کم مصرف برسند. مشترکین کم مصرف به غیر از بخش صنایع در شهرستان‌های طالقان، اشتهارد آسارا، خوش مصرف‌ها و پرمصرف‌ها ساکن بخش عظیمیه هستند که آموزش‌های لازم جهت مدیریت مصرف برق به این عزیزان ارائه خواهد شد.

46

کد خبر 1437294

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز استان البرز برق استان خوش مصرف مصرف ها کم مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۴۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  منصور کشاورزیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با تشریح ضرورت بهره گیری از توان و تخصص اصحاب رسانه در فعالیت‌های فرهنگی ترویج مصرف بهینه آب در جامعه گفت: در دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان ۱۵۰ اثر به دبیرخانه رسال شد که پس از داوری از صاحبان ۲۱ اثر برگزیده با اهداء جوایزی قدردانی شد.
مدیریت مصرف آب در خانه با تاکید بر نقش بانوان خانه دار، بحران خشکسالی و راهکار‌های مقابله با آن تامین آب پایدار – مدیریت مصرف، ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با رویکرد مدیریت مصرف بهینه آب، حفاظت و صیانت از منابع، بازچرخانی آب مزایا و محدودیت ها، اصلاح الگوی مصرف، نقش رسانه در حساس نمودن افکار عمومی در منابع آب سمنان فاضلاب، آب خاکستری فرصت‌ها و تهدید‌ها و استفاده از پساب در صنعت و کشاورزی از جمله محور‌های دومین جشنواره آب و رسانه در استان سمنان بود.
این جشنواره به همت شرکت آب و فاضلاب استان سمنان و با مشارکت استانداری سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، صدا و سیمای مرکز سمنان، شهرداری سمنان، خانه مطبوعات و انجمن خبرنگاران استان سمنان در بخش‌های خبر، گزارش، مصاحبه، عکس، موشن گراف، فیلم کوتاه ۶۰ ثانیه ای، پادکست برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • جشن دستاوردهای آژانس پلاتین در سال 1402
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد